תקשורת ומדיה

נדב איל על בן גביר: "עבריין סדרתי, קיצוני, כהניסט וחדל אישים"

על רקע סערת בן גביר ותאונת הדרכים אשר עלתה לכותרות ועוררה סערה רבה, העיתונאי נדב איל כינה את השר לביטחון לאומי כ"עבריין סדרתי וכהניסט". נדב איל: "בן גביר עבריין סדרתי, קיצוני, כהניסט וגם ובעיקר חדל אישים גמור"
מערכת ice |  3
נדב איל, איתמר בן גביר (צילום פייסבוק/ נדב איל, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
לאחר שנהג הרכב של השר בן גביר עבר באדום וכתוצאה מכך נוצרה תאונת דרכים שכללה לא מעט נפגעים שפונו לבית חולים, קיבל השר לביטחון לאומי לא מעט ביקורות מצד בכירים במערכת הביטחון, הפוליטיקה ואף בעולם התקשורת. 
בציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), העיתונאי נדב איל כינה את השר לביטחון לאומי "עבריין סדרתי וכהניסט". לאחר שפרסם את הציוץ של דן עדין, עו"ד בתחום הקניין הרוחני, הכולל סרטון ובו רואים כי מפגינה שצעקה "בן גביר עבריין" נעצרה על ידי מספר שוטרים, חשף איל את דעתו בנוגע לסערת בן גביר ותאונת הדרכים שאירעה לאחר הפיגוע ברמלה. 
"חשוב להדגיש: בן גביר עבריין סדרתי, קיצוני, כהניסט וגם ובעיקר חדל אישים גמור". עוד ציין איל בפני העוקבים כי חשוב להדגיש זאת מספר פעמים באופן פומבי: "חשוב גם לומר את זה בפומבי שוב ושוב".
 
כזכור, ביום שישי האחרון אירע פיגוע ברמלה, שבמהלכו נפצעה באורח קשה צעירה כבת 18. לאחר שהגיע לזירת האירוע ואף הקפיד להתראיין לכלי התקשורת ולטעון כי אותו אירוע מצער הינו הוכחה לכך שנשיאת נשק הינו דבר חשוב והכרחי בימים אלו, מצא עצמו בן גביר בתאונת דרכים בדרך חזרה מזירת הפיגוע.
בתיעוד התאונה, ניתן להבחין כי רכבו של השר עבר באדום וכתוצאה מכך נפגע מרכב אחר והתהפך. צוותי מד"א פינה את השר וארבעה אזרחים נוספים לבית החולים אסף הרופא. אחד הנפגעים מתאונת הדרכים התראיין ל-12N וסיפר על מצבו הרפואי המורכב: "עברתי באור ירוק מלא והפמליה של השר נכנסה בי באור אדום. אני כאוב. עפתי מעוצמת התאונה. אני סובל מכאבים בצוואר עם חשש לשבר בצלעות, אמור להיכנס בקרוב לסדרת בדיקות וצילומים רפואיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגיע לנדב אייל תביעה שתקרע לו את הצורה.
    עידו 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה גסות רוח. גס רוח ועלוב.
    סגור
  • 2.
    נדב אתה בושה לתקשורת
    סימה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איש וכתב פוליטי שלא מוכן לקבל את הצד השני של המפה. מימל באה השנאה והפילוג בעם
    סגור
  • 1.
    עבריינים
    יוסי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את השמאלנים העברייניים אין מי שיעמיד לדין. הם הדין והדיין. שמאלני עוכר ישראל
    סגור