תקשורת ומדיה

ינון מגל בהלם מוחלט מעיתונאי ה"ארץ": "הוא מפגר?"

העיתונאי אורי משגב טען כי העובדה שצה"ל מפנה אוכלוסייה אזרחית מרפיח במהלך יום הזיכרון לשואה ולגבורה היא אירונית, וכתב כי "נחטפנו בידי מטורפים, מטומטמים וחדלי אישים". מי שהחליט לא לשתוק הוא העיתונאי ינון מגל ששאל בציניות: "הוא מפגר?"
מערכת ice |  2
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
אורי משגב, עיתונאי "הארץ" פרסם פוסט ובו ביקר את העובדה כי ישראל החלה היום (שני), יום הזיכרון לשואה ולגבורה, בפינוי חלק מהאוכלוסייה האזרחית שברפיח כהכנה לכניסה קרקעית לאזור. "בבוקר יום השואה, ממשלת ישראל וצבאה מודיעים למאה אלף אזרחים עזתים, רובם כבר עקורים מבתיהם, לנוע למקום אחר". מי שהחליט להגיב באופן די חריף לדבריו היה העיתונאי ינון מגל, אשר רשום בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר): "אורי משגב הוא מפגר?".
עוד הוא הוסיף: "אסור להשוות, אני יודע. והיעד הסופי אינו השמדה. ועדיין, קולנוען שהיה כותב תסריט כזה היה מואשם בפשטנות, פופוליזם, סימבוליקה מוגזמת, חוסר סבירות ואנטישמיות". את דבריו חתם באמירה: "נחטפנו בידי מטורפים, מטומטמים וחדלי אישים".
   
חשוב להזכיר כי ברפיח שוהים מעל למיליון פלסטינים שנמלטו לאזור לאחר פעילות צה"ל בצפון ומרכז הרצועה, ופינוי האזרחים (כפי שארה"ב מצפה) צפוי לקחת שבועות. שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין שוחח אמש עם גלנט ודן איתו בנוגע לפעילות צבאית ברפיח, והשר הפציר בו כי ארה"ב מצפה ל"תוכנית אמינה לפינוי אזרחים פלסטיניים תוך שמירה על זרימת הסיוע ההומניטרי לאזור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משגב, אתה צריך להשתפר מאוד כדי להיות מפגר...
    לבנת חבלה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה כול כך מטומטם שאין פלא שנבחרת להיות דוברו הנאמן של יחייא סינוור
    סגור
  • 1.
    תגובתו של אורי משגב
    אלבו יעקב 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא לא אשם הוא נולד כזה כמו יתר בביריו
    סגור