תקשורת ומדיה

yes חוגגת: זו הסדרה שמתחרה על הפרס הבינלאומי

הסדרה "טיפול לילי" של yes נבחרה להתחרות על פרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות של מונטה-קרלו, בחסות בית המלוכה של מונקו. הסדרה שתעלה בקרוב ב-yes בכיכובם של יוסף סוויד, שירה האס ולוסי איוב היא הדרמה היחידה מישראל שתתחרה בסדרות מכל רחבי העולם והראשונה שמתקבלת לפסטיבל בינלאומי מאז תחילת המלחמה
מערכת ice | 
yes (צילום freepik)
הסדרה "טיפול לילי" שתעלה בקרוב ב-yes נבחרה להתחרות על פרס הסדרה הטובה ביותר (!) והשחקנים הטובים ביותר (!) בפסטיבל הסדרות של מונטה-קרלו שיפתח ב-14 יוני, בחסות הנסיך אלברט ממונקו. זוהי הדרמה היחידה מישראל שתתחרה בסדרות מכל רחבי העולם והראשונה שמתקבלת לפסטיבל בינלאומי מאז אירועי ה-7.10.
הסדרה בכיכובם של שירה האס, יוסף סוויד, לוסי איוב, דנה איבגי, ירון ברובינסקי, תומר יוסף, רננה רז ועוד, המביאה את סיפורו של פסיכולוג שאיבד את אשתו ונאלץ לקבל את מטופליו בשעות הלילה, תתחרה בין היתר בסדרות מצרפת וניו זילנד.
 
פרסי "נימפת הזהב" הם מהפרסים היוקרתיים ביותר בתחום הטלוויזיה הבינלאומית, ופסל הפרס עצמו הוא העתק מדויק של פסל  "הנימפה" אשר נוצר ע"י הפסל הראשי של המלך הצרפתי לואי ה- 18, ונמצא במוזיאון הלובר בפריז. הפסטיבל היוקרתי המתקיים זו השנה ה- 63 במונקו בהשתתפות כוכבים בינלאומיים, ביניהם מורגן פרימן לו יוענק פרס מפעל חיים. הזכייה האחרונה של סדרה ישראלית בפרסים בפסטיבל היתה בשנת 2019, כש-"על הספקטרום" של yes זכתה ב-3 פרסים יוקרתיים
"טיפול לילי" שתעלה בקרוב ב-yes היא דרמה אינטימית נוגעת ללב שיצר רענן כספי ואותה ביים גבריאל ביבליוביץ בהפקת "שמונה הפקות", על פסיכולוג קליני תל אביבי (יוסף סוויד) שאיבד את אשתו (רננה רז), נותר לגדל את שני ילדיו לבדו ונאלץ לראות מטופלים בשעות בלילה בלבד.
כשאחותו (לוסי איוב) מסייעת לו לגדל את ילדיו. זאת הדרך היחידה שבה יוכל לתפקד כאבא וגם לשמור על המקצוע. המטופלים בלילה הם מיוחדים במינם (ביניהם שירה האס בתפקיד יוצא דופן) ומשפיעים על חייו, במקביל למערכת יחסים שנרקמת עם עובדת סופרמרקט כריזמטית (דאנה איבגי).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה