תקשורת ומדיה

פדיחה בשידור חי: כתב החדשות באמירה מביכה בעת צפירת יום הזיכרון

לאחר שהכתב הנורבגי העביר דיווח לערוץ הטלוויזיה NRK בעת צפירת יום הזיכרון לשואה ולגבורה ונשאל מה פשר הרעש מחריש האוזניים, הוא ענה: "כנראה על רקע פינוי תושבי רפיח מבתיהם על ידי כוחות צה"ל"
מערכת ice |  1
שידור (צילום unsplash)
בעת שנשמעה צפירת יום הזיכרון לשואה ולגבורה אתמול (שני), דיווח כתב בערוץ הטלוויזיה הנורבגי הנקרא NRK. לאחר שנשאל על ידי מגיש האולפן מה פשר הרעש, ענה אותו כתב: "כנראה על רקע פינוי תושבי רפיח מבתיהם על ידי כוחות צה"ל".
כאמור, במקביל לדיווח של כתב ערוץ הטלוויזיה, הושמעה צפירת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, אשר צוין כאשר ברקע 133 חטופים וחטופות מוחזקים בשבי חמאס. לאחר שאותה צפירה הפריעה למהלך השידור של ערוץ הטלוויזיה הנורבגי, הסביר הכתב לצופים מה לדעתו הסיבה לרעש מחריש האוזניים: "כאן בתל אביב אנחנו שומעים אזעקה ממש עכשיו, לראשונה מזה זמן רב", דיווח הכתב ששוהה בישראל. "ייתכן ויש גם סיבה לכך שיש אזעקה עכשיו - כנראה העיתוי בא במקביל לפינוי האזרחים השנוי במחלוקת מרפיח".
 

כניסת כוחות צה"ל לעיר הפלסטינית רפיח עלתה לכותרות היום (שלישי), בין היתר בשל הצהרתו הרשמית של רה"מ נתניהו. בהודעה מצולמת ומוקלטת, סיפר נתניהו על יעדי הפעולה ואף התייחס להצעת חמאס.
"אנחנו כבר הוכחנו בשחרור החטופים הקודם - לחץ צבאי על החמאס הוא תנאי הכרחי להשבת חטופינו. הצעת החמאס אתמול נועדה לטרפד את כניסת כוחותינו לרפיח. זה לא קרה". על רקע הדיווחים על מגעים מתקדמים עם ארגון הטרור, ציין נתניהו: "הצעת החמאס רחוקה מאוד מהדרישות ההכרחיות של ישראל", כך אמר נתניהו בהצהרתו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במקביל ישנם שדרנים וכתבים כ"כ מוכשרים גם אצלנו. (ל"ת)
    עזרא 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור