תקשורת ומדיה

מגיש 'כאן' סופד בכאב לקרוב משפחתו: "נהרג מהירי, אבא לשלושה"

המגיש עקיבא נוביק פרסם ציוץ בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), ובו כתב כי האזרח הישראלי שנהרג מירי חיזבאללה בצפון, הוא בן דודו. "בכאב גדול אנחנו מודיעים שאלעד פינגרהוט, בן דודי, נהרג מירי חיזבאללה לעבר קיבוץ אדמית. נהרג בזמן שניסה לסייע לחיילים שהותקפו בירי", כתב
מערכת ice | 
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
אתמול (שלישי) יום העצמאות, נרשמו בגליל המערבי ובמטולה פגיעות ישירות של חיזבאללה שבוצעו באמצעות טילי נ"ט. אלעד פינגהורט, 38, נהרג גם הוא כתוצאה מאחת הפגיעות. לאחר הידיעה על מותו, מגיש כאן 11 עקיבא נוביק העלה ציוץ לחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) ובו כתב: "בכאב גדול אנחנו מודיעים שאלעד פינגרהוט, בן דודי, נהרג מירי חיזבאללה לעבר קיבוץ אדמית".
עוד הוא סיפר כי אלעד נולד וגדל באפרת, והוא אב לשלושה. "כפי הנראה נהרג בזמן שניסה לסייע לחיילים שהותקפו בירי. שנדע ימים טובים מאלה", חיזבאללה קיבל אחריות רשמית על הירי ואף מסר כי הצליח להפיל בלון תצפית של צה"ל. דובר צה"ל אישר כי הבלון אכן נפגע ונפל, אך אין חשש לדליפת מידע.
   
בעקבות התקרית צה"ל חיסל מפקד שטיח בכיר ב"חזית הדרום" של חיזבאללה, חסין איברהים מכי, אשר היה אחראי על הוצאה לפעול של מתווי טרור רבים כנגד ישראל בזמן המלחמה. כמו כן, לצידו נהרג פעיל חיזבאללה נוסף. ע"פ הדיווחים, מדובר בהרוג ה-299 של הארגון מאז פרוץ המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה