תקשורת ומדיה

ספוטייפיי מרגיעה את המאזינים: "השמועה הזו שקרית"

חברת ספוטיפיי הבהירה את עמדתה לגבי השמועות האחרונות שרצות ברשת, בהן משתמשי תכנית הפרימיום יאלצו בקרוב לראות פרסומות בזמן האזנתם לשירים. אך עדיין משתמשים רבים לא נשארו מרוצים. "תפסיקו להכניס פרסומות לפודקאסטים שלי"
מערכת ice | 
לוגו ספוטיפיי (צילום Shutterstock)
חברת הסטרימינג העולמית, ספוטיפיי הודיעה בדו"ח הכספי לשנת 2024 כי מספר המשתמשים החודשיים הפעילים שלה עלה ל-675 מיליון, נאלצה להגיב לשמועות האחרונות. בהן, משתמשי שירות תכנית הפרימיום באפליקציית הסטרימינג לא יאלצו לראות פרסומות בזמן האזנתם לשירים.
לפי הדיווח של בלומברג מחודש פבוראר, ספוטיפיי מתכוונת להשיק שירות של מנוי חדש בשם Music Pro, שתעלה 6 דולר לחודש. עוד בדיווח התכנית תציע שמע באיכות גבוהה (HiFi), כלי רמיקס, גישה לכרטיסי הופעות ואפשרות לשילוב שירים של אמנים שונים.
קולות זועמים על כך מצד מאזינים רבים שהגיעו לחברה שייאלצו לראות פרסומות בזמן האזנתם ואיימו לבטל את המנוי. החברה ברשת X פרסמה הבהרה: "מסתובבת שמועה לפיה החברה תכניס פרסומות להאזנה למאזיני תכנית הפרימיום. השמועה הזו שקרית. האזנה למוזיקה בתכנית תישאר ללא פרסומות". 
משתמשי פרימיום רבים לא נשארו מרוצים והגיבו לפרסום, וכתבו שבתכני הפודקאסט שהם שומעים דרך האפליקציה עדיין יש פרסומות רבות. "תפסיקו להכניס פרסומות לפודקאסטים שלי כשאני משלם עבור תכנית פרימיום".
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה