תקשורת ומדיה
אייל ברקוביץ' הדיח את שותפתו לשידור: "חבל, הפסידה את הג'וב"
אייל ברקוביץ' התעמת קשות עם חברת הפאנל בתוכניתו "מוריה וברקו", העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס, והדיח אותה משידור: "היה לנו ויכוח. היא כעסה עליי, צעקה עליי"
סערה מאחורי הקלעים של תוכנית האקטואליה "מוריה וברקו" בערוץ רשת 13: עימות חריף ויוצא דופן התרחש בסוף השבוע, דקות ספורות לפני העלייה לשידור, כאשר במרכזו עמדו המגיש אייל ברקוביץ' וחברת הפאנל, העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס.
על פי עדויות של גורמים שנכחו במקום והעידו בפני העיתונאי רן בוקר, המתיחות הגיעה לטונים גבוהים במיוחד לאחר שאלבז-פלפס התבטאה בחריפות נגד התוכנית ונגד המגיש שעומד בראשה.
לפי אותם גורמים, פלפס אמרה כי איננה מבינה איך היא "מופיעה בתוכנית תת רמה עם מגיש תת רמה", ואף הוסיפה אמירה נחרצת בנוגע לניהול הערוץ: "אם אני הייתי המנהלת של הערוץ לא הייתי נותנת לאייל ברקוביץ׳ להגיש תוכנית".
היום (שני), במסגרת שידור התוכנית שלו ושל אראל סג״ל ברדיו 103FM, אייל ברקוביץ' התייחס לראשונה להדחה של העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס משידור: "היה לנו ויכוח. היא כעסה עליי, צעקה עליי. טוב נו, מה אני אעשה? חבל, היא הפסידה את הג'וב שלה, באמת אני מאוד אהבתי אותה".
עוד ב-
ברקו המשיך ושחזר: "אני חושב שהיא הייתה פאנליסטית מעולה, באמת מעולה. אנחנו בדעות מנוגדות, אני ימני משוגע והיא שמאלנית. היא טענה שהתוכנית היא תת רמה, אז אמרתי לה, ׳לא הבנתי, את פאנליסטית בתוכנית הזאת, אז תכבדי את עצמך ואל תהיי פה׳, ואז נהיה ויכוח כזה אז כן, אני לא אוהב את זה. אז היא לא יכולה להיות בתוכנית שלא לרמה. איך את נמצאת בתוכנית שלא לרמתך? בקיצור נהיה בלאגן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(68):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
58.ברקו מותח את החבלדניאל 06/2026/22הגב לתגובה זו0 1אחרי שנים בתקשורת הוא עדיין לא הבין שאם הוא אוסף יותר מדי תקריות סביבו הוא לא ישאר על המסך? ובאמת לאחרונה יש סביבו עודף תקריות ברגע שהרייטינג מעט ירד הוא יפוטר ככה זה בעולם האכזרי של התקשורתסגור
-
57.ZZr 06/2026/09הגב לתגובה זו0 1טמבל אחד גדול הרס לכם את הערוץ תתעוררו תעיפו אותוסגור
-
56.ברקוביץ באמת תת רמהחיים מבין 06/2026/08הגב לתגובה זו1 4בן אדם שרק יודע לבעוט בכדור, לא קרא ספר מעודו. כלומניק ממשסגור
-
55.אין דבר שמרגיע אותי יותר מהבעיטה לפנים של ברקו (ל"ת)ישראלי 06/2026/04הגב לתגובה זו2 4סגור
-
54.אייל ראש הממשלה הבא!!! מלךךךךך (ל"ת)לוחם 06/2026/04הגב לתגובה זו1 7סגור
- טען עוד
-
53.מוריה וברקובני 05/2026/19הגב לתגובה זו2 1צודקת הפאנליסטית, במקום שנמצא בו ברקוביץ לא יכולה להיות רמה. זה גיבוב של שטויות מה מסוגל הטיפש הזה לחדש לנו?סגור
-
52.הוויכוחיוסי 05/2026/17הגב לתגובה זו3 1ברקו שיטת ההגשה שלך והבוטות שאתה מדבר מוריד גם גישה כמה שזה נשמע ונראה זה דוחהסגור
-
51.שכל של נעל שמאל.יותם 05/2026/16הגב לתגובה זו3 1חלול עם שכל של נעל שמאל..סגור
-
50.חלוליותם 05/2026/16הגב לתגובה זו4 1אחד שהשכל שלו ברגל שמאל במקום בראש הפך כוכב בערוץ התרעלה 13. כנראה הבעיטה של הג'ינג' בגלל הפה ג'ורה בראשו לא היתה מספיק חזקה.!!סגור
-
49.ברקופלוץחזי פניחס 05/2026/14הגב לתגובה זו5 1ברקו זה האיש הכי רע טיפש חסר השכלה מינמלית מדבר בלי מחשבה ועובדות הדעבור זה שפת רחוב זולה ולא מופע בטלויזיה עים מינמום כבוד לצופים ולעובדות מי שמשלם לו שלטפא יתללא שאין לתוכנית הרבה צופים והערוץ פושט רגלסגור
-
48.כרטיס ברטהנגר יגאל 05/2026/13הגב לתגובה זו3 0גם אותך ידיחו.סגור
-
47.טיפש כמו נעל כדורגלקפלנסקי 05/2026/12הגב לתגובה זו4 2אבל לזכותו יאמר: שונא את ביבי ואת הביביזים..סגור
-
46.ברקוחי 05/2026/09הגב לתגובה זו4 0ברקו אתה בושה לערוץ !!!סגור
-
45.היה שחקן גדול היה פרשן כדורגל ענק ופוליטיקאי קטנטן (ל"ת)זהו זה 05/2026/08הגב לתגובה זו3 1סגור
-
44.בבעע 05/2026/07הגב לתגובה זו1 1עמנואל עיתונאית מצויינת עם ידע רב וניתוח נכון של המציאות.ברקוביץ',עדיף לך את עמנואל על מוריה אוכלת שפתיה,שמזלזת בך ורודה בך בשידור חי.סגור
-
43.האהבל ברקוביץ ימיני , חחחחחני 05/2026/07הגב לתגובה זו2 1חלאהסגור
-
42.מה הפסידה?יוסי9 05/2026/07הגב לתגובה זו3 0ביובסגור
-
41.אין מה לומר, מדינה גזעניתמלמד... 05/2026/06הגב לתגובה זו1 0ללבן מותר מה שבראש שלו ולשחור אסור למצמץ.סגור
-
אין מה לומר מדינה מטורללת (ל"ת)זהו זה 05/2026/08הגב לתגובה זו2 0סגור
-
40.מי צריך שכל שיש כסףהמתפכח 05/2026/06הגב לתגובה זו3 1ההוכחה לכך שבעידן שלנו כסף קונה הכל אבל לצערך אייל וערוץ 13 גם אנשים ממוצעים ללא כסף יש להם שכל ומצפצפים על כסף וזה אומר עליכם מקבלי ההחלטות בערוץ ועל המגיש ..החלולסגור
-
39.היא צודקת... (ל"ת)חני 05/2026/05הגב לתגובה זו3 1סגור
-
טימטוםיויו 05/2026/06הגב לתגובה זו0 0כשמגיש יושב בפנל עם מח של זבוב אז זה מראה איזה ערוץ זהסגור
-
38.ימני משוגעאוקס 05/2026/04הגב לתגובה זו2 1השנאה שלך לערביי ישראל לא מובנת,הם גינו את ה10\7 בכל פה.ברור שבין ערביי ישראל יש מעטים ששמחו,מנגד יש את היהודים הקיצוניים שמקווים לסוף דומה לערבים.בכללית זה נראה כאילו ביבי שתל אותך בטלויזיה,אתה עושה עבורו את המלאכה של שימור המחנה שלו.לא היה מזיק אם היית תוקע אוזניה עם מישהו חכם,ןבעל ידע בצד השני שלה,שיודע קצת יותר מאשר להגיד "ביבי שקרן".את אסרף פיטרו כי היא עשתה לך קירקס,פשוט העלימה אותך.נ.ב ראיתי כל משחק שלך באנגליה,בזה היית גדול באמת..ואת זה אומר אחד ששיחק דרבי עם חודרוב טיש גלזר,מתניה..1 אפס למכבי...סגור
-
37.ברקואברהם 05/2026/04הגב לתגובה זו2 1הוא לא ברמה שלה היא חכמה והוא טיפשסגור
-
36.ברקוביץאילן 05/2026/03הגב לתגובה זו6 0זבל ממדרגה ראשונהסגור
-
35.ברקוביץבנט 05/2026/03הגב לתגובה זו6 0היא צודקת, אייל ברקוביץ תת רמה ואפילו פחות מזה. לא ברור איך אחד כזה מגיש תוכנית כלשהי. בכל תוכנית הוא מוכיח כמה שהוא בור, שטחי ושלפן. גם לא ברור איך מוריה מוכנה לשבת איתו בכלל?סגור
-
34.ברקוביץ.החלול ופה גורה.הוא..הדיח ?? בערוץ.13??אור 05/2026/01הגב לתגובה זו5 1אההה...הבנתי..ההייטקיסטים" הנאורים" אעלק . .רוצים ערוץ של פרובוקציות בעיקר!!! הם טועים לחשוב שזה יביא להם צופים ??? הם טועים לחשוב שזה מה שרוצה עם ישראל !!! פרובוקציות נוסח ברקוביץ ??? בגלל מריבה בינינם? אני לא מאמינה למשמע אזני.. בערוץ 13 בערוץ 13 עשו ניקוי במשך השנה..מכל סממן ימני.. . וכתב ימני..או מגישה ימנית !!! כמעט כמו בשנות ה 30..לכאורהסגור
-
33.ברקוביץ.החלול מוח ופה גורה.הוא..הדיח?? ערוץ.13אור 05/2026/01הגב לתגובה זו5 0אההה...הבנתי..ההייטקיסטים" הנאורים" אעלק . .רוצים ערוץ של פרובוקציות בעיקר!!! הם טועים לחשוב דזה מה שרוצה עם ישראל !!! פרובוקציות נוסח ברקוביץ ??? בגלל מריבה בינינם? אני לא מאמינה למשמע אזני.. בערוץ 13 עשו ניקוי במשך השנה..מכל סממן ימני.. . וכתב ימני..או מגישה ימנית !!! כמעט כמו בשנות ה 30..לכאורהסגור
-
32.רחמים על עמנואלYl 04/2026/29הגב לתגובה זו4 0לא משנה מה השכלתה הבעיה של יכול דיבור סופר חלשה ואפס תוכן תמיד הרגשתי שהיא על תקן עידוד מרוקאים ל מצוינות אבל......שאן לך יכולות תעודות מ האוניברסיטה לא יעזרוסגור
-
31.ברקו הוא תת רמה של תת רמה (ל"ת)פיני 04/2026/28הגב לתגובה זו8 4סגור
-
30.ברקוביץרחל 04/2026/28הגב לתגובה זו4 0ברקוביץ' נדמה לו כאילו הוא המציא את הגלגל. סתם שחקן כדורגל ולגרי גס לא חכם במיוחד אבל כנראה צריך להיות בצד הנכון של המפה התכנית שהוא מוביל זו פשוט בושה מתפרץ לאחרים כאילו הוא הכל יודע חבל אני את התכנית שלו לא תמיד מקשיבהסגור
-
29.ברקוביץ' . עמנואלברוך 04/2026/28הגב לתגובה זו3 0הרמה בין עמנואל לברקוביץ' היא יום ולילה . עמנואל - אקדמאית, עיתונאית מצוינת ומעמיקה. וברקוביץ צעקן וחסר סבלנות, ללא השכלה ,חסר ידע ויכולת ניתוח .סגור
-
28.דיקטטוריון. ברקוביץ חושב שהו נפוליון . (ל"ת)עלה לו .... 04/2026/27הגב לתגובה זו5 1סגור
-
27.עמנואל אלבז פלפס פאנליסטית מדהימה ומעולהאיליי פרקוביץ 04/2026/27הגב לתגובה זו5 3דפוק לחלוטין.לו ברור שמגיע לו שכר עתק.ואחרים יאמרו תודה על הכמה שקלים שמשתכרים בה. תמיד תמיד מפריע לה לומר את דבריה או לסיים משפט או להעביר מסר וקו חשיבה שלה. היא חדה,מוציאה בשניה את המוץ מן התבן. ערכית,מוסרית נאמנה למדינה ולאזרחיה..ונמצאת שם למען תיקונים נדרשים ואור אדום מתהליכים מסוכנים של הממשלה.סגור
-
מה מדהים ?ארי 05/2026/05הגב לתגובה זו0 0לא צריך להיות פרשן על כל מה שאמרה.חוסר ידע משווע.אוסף של שטויות.סגור
-
26.מי שלא ביביסטברקו אכן ימני! 04/2026/26הגב לתגובה זו1 1לא בהכרח שמאלני,ברקו לא ביביטט,,זהו, הוא בעד התנחלויות,שונא,למרות שהוא אומר שלא,ערבים,זה לא שמאלני. עמנואל עיתונאית שמאלנית משכמה ומעלה חכמה ונבונה לוחמנית.מי שרדודה בתכנית היא דווקא מוריה משיחית ללא תקנה וחסרת חמלה,ימנית מהסוג הגזעני ביותר,איומהסגור
-
25.שרהשרה 04/2026/26הגב לתגובה זו0 1ברקו כל הכבודסגור
-
24.דיקטטורתול 04/2026/25הגב לתגובה זו5 0זה מה שאתה לא מסוגל לשמוע מישהו שאומר הפוך ממךסגור
-
23.עמנואל מהממת ומקצועית!!טליה 04/2026/21הגב לתגובה זו8 3הם הפסידוסגור
-
רחוקה מאוד בידע המקצועיארי 05/2026/05הגב לתגובה זו0 3היתה בינונית מאוד.חוסר הבנה בנעשה בארץ ובעולם.שום עומק מקצועי לא היה לה.סגור
-
22.חחחח ברקו ימני בדיחה (ל"ת)אבי י 04/2026/21הגב לתגובה זו12 3סגור
-
21.צודקתroadrunner 04/2026/21הגב לתגובה זו8 3כל מילה שלה בסלע.אתה מביך...במיוחד את עצמך.תלמד לשמוע ביקורת.סגור
-
אתה או אתאר 04/2026/25הגב לתגובה זו2 0לא מבין/לא מבינה וחסר/חסרת ידע.סגור
-
20.להקיא מהערוץ שמעסיק כזה דברצחח 04/2026/21הגב לתגובה זו7 4הטיפוס הדוחה ביותר, אם יד לו צופים זה בהחלט מעיד עליהםנויל הערוץ שמשדר אותו...תת רמה בכח מובן אנושי , מקצועח...איכססגור
-
ואתהארר 04/2026/25הגב לתגובה זו2 2ואתה לא מבין כלום מחייך חה חה חה!סגור
-
19.כל התגובותדו 04/2026/21הגב לתגובה זו5 0כל התגובות שמלגלגות על ברקו כימני מגוחכות .ימין הפך כינוי לביבסט לממשלה חסרת עמוד שדרה ללא ציוניים המשמיצים את כוחות הביטחון ונלחמים נגד גיוסובעד השתמטות תוך שוד הקופה הציבורית.זה לא ימין ימין אמיתי היה מתרחק מהםסגור
-
18.ממתי ברקו ימני? (ל"ת)חה 04/2026/20הגב לתגובה זו7 1סגור
-
17.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחימני חחחחחחחחחחחחחחח 04/2026/20הגב לתגובה זו4 0חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחסגור
-
16.קול חשוב באווירת הפנטיזם המתנחלי שארח את בן גביר ואתשלוש 04/2026/20הגב לתגובה זו4 1סטרוק בלי להעביר ביקורת נוקבת. פאנל של השתקה.סגור
-
15.האיש מוציא את עצמו טמבל ומאשים את כולם אופייני לשמאלניםמני 04/2026/20הגב לתגובה זו7 6ככה זה כשהשכל רק בן הרגלייםסגור
-
תלמד לקרוא קודם (ל"ת)משה 04/2026/20הגב לתגובה זו0 1סגור
-
14.ככה נראת דמוקרטיה של השמאל.... (ל"ת)אברשה 04/2026/20הגב לתגובה זו6 4סגור
-
13.בולייולי 04/2026/20הגב לתגובה זו2 4ברקו ימני כמו שהצורר אהב יהודיםסגור
-
12.היא צודקת הם תת רמה. (ל"ת)אזרחית. 04/2026/20הגב לתגובה זו13 2סגור
-
11.לא יאומן חמורנשאר ולביאה הולכתברקוטם 04/2026/20הגב לתגובה זו9 3בדיחה זה ערוץ 13 ללא צופיםסגור
-
10.אצלו אי אפשר לדעת פעם שמאל ופעם ימין לא י ציב.. (ל"ת)אזרחית. 04/2026/20הגב לתגובה זו9 1סגור
-
9.מה לא נכון? בתגובה צודקים כולם לעבור לערוץ 14 ו24שיקו 04/2026/20הגב לתגובה זו5 5רק 14סגור
-
8.צודק מגיב 3טליה 04/2026/20הגב לתגובה זו3 3אני לא יכולה לשמוע אותו, אני שנים מקשיבה להראל סגל החכם והטוב ומאז שברקוביץ הצעקן אתו אני כבר לא שומעת מותר. לדבר הוא לא יודע הוא צועק ולא נותן לדבר, ככה הוא רוצה וחושב שיכול להישתלט על השיחה וגם לשכנע. חחחחחסגור
-
7.אייל סתם בהמה.וטרינר 04/2026/20הגב לתגובה זו11 3מוכן להעליב את הבהמות ולצרף את אייל ברקוביץ אליהן.סגור
-
6.פיגור שכלימכבי חיפה 04/2026/20הגב לתגובה זו7 2ברקוביץ כמה שאתה דוחה בן אדם מגעיל ופח אשפה יותר נעים ממך מה הקשר שלך לפוליטיקה ראית שאין כסף הלכת לחפש שקרים שאתה טוב בהם נגעל ממך ברמהסגור
-
5.ברקו אתה ממש לא ימני ולא שמאלני אין לך דעה לא יכול להיו (ל"ת)אריק 04/2026/20הגב לתגובה זו8 1סגור
-
4.לפי הרעיון של הסוליה,אבשלום 04/2026/20הגב לתגובה זו11 1אף אחד לא אמור להגיע לתוכנית שלו, על זה שהתוכנית היא תת רמה, על זה יש קונצנזוס.סגור
-
3.המיץ של התחמיץמשה משה 04/2026/20הגב לתגובה זו9 3ברקוביץ אתה באמת המיץ של התחמיץ איש שבטוח שהשמש יוצאת לו מהתחת חבל בכלל לבזבז שניה להקשיב לתת רמה שיוצאת לך מהפה לא סתם אתה בערוץ תרעלהסגור
-
2.יפה שברקו חושב שהוא ימני חחחחח חיב"ס (ל"ת)נירית 04/2026/20הגב לתגובה זו11 2סגור
-
גם בנט וליברמןיאיר 04/2026/20הגב לתגובה זו3 0אולי תקימו יחד ימין חדש, "כולם ימנים" כולל עבאססגור
-
1.אייל על מה ולמה אהבתה אותה היא סתם אפסונית (ל"ת)יאקי 04/2026/20הגב לתגובה זו4 16סגור
-
בהצלחה לשני הצדדים (ל"ת)מוטי 04/2026/20הגב לתגובה זו3 0סגור
-
על שניהם השידור הישראלי צריך לוותרנויה 04/2026/28הגב לתגובה זו2 0לא מוסיפים דבר פרט להסתה ושנאה. הואפעם ימין ופעם שמאל, על פי הרוח הנושבת,היא שמאל קיצוניסגור



