תקשורת ומדיה

בין זוכי פרס מפקד גל"צ ל-2011: ירדנה ארזי, דב גילהר אביב לביא וקובי מידן

צוות שופטים שכלל בין היתר את מושיק תאומים ומיקי חיימוביץ', בחנו 60 תכניות של התחנה הצבאית, ובחרו את התכניות הזוכות בכמה קטגוריות
פרס מפקד גלי צה\"ל לשנת 2011 ע\"ש הראלה מודעי ז\"ל,ף יוענק לירדנה ארזי ודב גלהר, על מצעד מצעד להקת הנח\"ל שהגישו השניים. גם קובי מידן יזכה בפרס על התכנית \'אנשים בלילה\', ואילו תכניתם של אביב לביא ואסף ליברמן \'יהיה בסדר\' תזכה בצל\"ש. טקס פרס מפקד גלי צה\"ל יתקיים ב-4 בספטמבר בבית חיל האוויר בהרצליה.
פרס מפקד גל\"צ מחולק לתכניות ופרויקטים מצטיינים זה יותר מ-30 שנה. מבין כ-60 התוכניות שהוגשו, בחר צוות השופטים החליט צוות השופטים בראשותו של הפרסומאי מושיק תאומים, ועם החברים עו\"ד אפרת שפירא-רוזנברג והעיתונאית מיקי חיימוביץ\', על הזוכים.
בפרס על \'תכניות בידור ומוסיקה\', זכה מרתון לילה בשם \'מתחת לכלב\' על תרבות שוליים עכשווית. את התכנית ערכו והפיקו ים מעיין, יובל ברוסילובסקי, מיכל בירנבאום, גל רוזנבלוט ושיר עזרא.
צל\"ש הוענק ל-2 תכניות: מצעד להקת הנח\"ל בהגשת ירדנה ארזי ודה גילהר, ובעריכת והפקת אתי אנטה-שגב, יורם רותם ואפי בן-אברהם; ול\'דודו טסה והכוויתים\' בעריכת עומר בן-רובי ובהפקת דניאל נחום.
בקטגוריית \'תכניות אומר ותעודה\' זכתה התכנית \'אחיעד\' בהגשת נבאט סוירי-שוורץ, על 3 אחיינים שכולים הנושאים את זכר דודם אחיעד. את התכנית ערכה והפיקה אביב לוקס.
צל\"ש הוענק ל-2 תכניות: \'עיר מקלט\' - סיפור הצלה של חסידת אומות העולם זאיינבה הארדגה. את התכנית הגישה הדר מרקס, והפיקו וערכו שירה עבו, נדב מנוחין וחן מרינה; \'זה לא אותו הבית\' - סיפוריהן של קהילות שאיבדו כמה מבניהן. ערכו והפיקו את התכנית: דרור שרון, שיר עזרא, איליה שפירו ועמית אפטה.
בקטגוריית \'תכניות צבא וביטחון\' קיבלה התכנית \'מלח הארץ\' על מסע המלווה את חניכי מחזור ההקמה של המכינה הקדם צבאית בעין גדי, בפרס. את התכנית ערכה והפיקה אביב לוקס.
צל\"ש הוענק לתכנית הזיכרון \'כל הפלוגה שלנו מאי 76, הלכה\' על אסון הנ\"ד. את התכנית בהגשת טלי ליפקין-שחק, ערכו והפיקו אבישג בר משה ורותי גרוסמן.
בקטוגריית \'תכניות אקטואליה\' זכתה התכנית \'סוכן מס\' 88\' במסגרתה שודרו גילויים חדשים על שליח המוסד בדמשק אלי כהן. את התכנית ערך והגיש ג\'קי חוגי, והפיק עידו כהן.
צל\"ש הוענק ל\'יהיה בסדר\' בהגשת אביב לביא ואסף ליברמן, ובעריכת והפקת שירה פליגלמן, שיר עזרא, נורית וימר, רותי גרוסמן ונטע בר-זיו.
בקטגוריית \'תכניות תרבות\' זכתה תכניתו של קובי מידן \'אנשים בלילה\', העורכת הראשית היא אתי אנטה, והעורכות הן ענבר מאור ומאיה קוסובר; והתכנית \'עמוס קינן - שנה למותו\' בהגשת שלומציון ורונה קינן. את התכנית ערכה והפיקה ענבר מאור.
בקטגוריית \'מבצעי שידור מיוחדים\' זכה פרויקט \'אלתרמניה\' בן 6 התכניות שהסתיים במופע בהיכל התרבות לרגל 100 שנות הולדתו של אלתרמן בשיתוף התזמורת הפילהרמונית והתיאטרון הקאמרי. צוות הפרויקט: אתי אנטה, נעמה שוחט, ענבר מאור, נורית קנטי, ציפי גון-גרוס, ים מעיין, שיר עזרא, שירה פליגלמן וגל רוזנבלוט.
צל\"ש הוענק לתכנית \'דרך המזרח\' על התפתחות המוזיקה הים-תיכונית מתחילת המאה הקודמת ועד ימינו. את התכנית הגיש יוני רועה, ערכו צורי רוקח וליאור פרידמן, והפיקה מיטב לבינסון.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בושה למדינה דמוקרטית
    נילי 09/2011/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צבא שמחזיק תחנת תקשורת, מכשיר לנו את דור אנשי התקשורת הבא, וכל השמאלנים משתפים פעולה. בושה לדמוקרטיה. תחנת רדיו צבאית שמדירה ערבים בהגדרה. בושה לדמוקרטיה. וטלי ליפקין שחק זוכת הפרס על אסון הנ"ד - יכלה לעשות תוכנית על אסון המסוקים שקרה בזמן שבעלה היה רמטכ"ל ואף בכיר אחד לא שילם בדרגותיו על האסון.
    סגור
  • 5.
    צל''ש לירדנה ודובי!
    עופר דואק 08/2011/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט אחלה תכנית בהגשתם של דובי ושל מלכת הזמר!
    סגור
  • 4.
    ברכות לירדנה המקסימה!
    תמר 08/2011/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך כיף להאזין לה- בשירה, בדברים שעשתה בטלוויזיה והרדיו... בהכל! באמת ראויה לשבחים.
    סגור
  • 3.
    הבנת הנקרא. אביב לביא וירדנה ארזי לא זכו בפרס
    יעלי 08/2011/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם זכו בציון לשבח, שזה מקום אחד בדיוק אחרי הזוכה בפרס
    סגור
  • 2.
    מצעד להקת הנחל - תוכנית מרגשת, מנחים מצויינים (ל"ת)
    טליה 07/2011/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ירדנה ודב הנפלאים!
    רוית מגבעתיים 07/2011/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כיף שירדנה ודב זכו! מגיע להם כל כך! מצדיעה לשניהם! כל הכבוד!!
    סגור