תקשורת ומדיה

עוקץ רשתות השיווק הביא 24% ל'כלבוטק'; רייטינג נמוך מאד למכבי ת"א

ציפי לבני לא מצליחה לשחזר את הרייטינג שקיבלה בפעם הקודמת אצל ניסים משעל - רק לפני 3 שבועות. רק 7% למהדורת החדשות של ערוץ 10
ערב טוב לערוץ 2, מול ערב נמוך לערוץ 10: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי עוקץ רשתות השיווק בתכנית \'כלבוטק\' (רשת, ערוץ 2) רשם 24%, מול 7.9% בלבד למשחק היורוליג בין מכבי תל אביב לאלבה ברלין (ערוץ 10).
\'משעל חם\' (רשת, ערוץ 2) בה התארחה יו\"ר \'התנועה\' ציפי לבני, קיבלה רק 16.4%, לעומת 21.3% שקיבל הראיון האחרון של לבני אצל משעל , לפני 3 שבועות, אז הודיעה על חזרתה לפוליטיקה. \'הגעתי לכאן כדי לנצח\' (רשת, ערוץ 2), הסרט שמקדם את The voice, רשם 7.6%. \'היום שהיה\' (ערוץ 10) זכתה ב-6.9%, \'לילה כלכלי\' (ערוץ 10) קיבלה 5.8%, ו\'צינור לילה\' (ערוץ 10) עם 4.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: \'איך זה עובד\' (רשת, ערוץ 2) עם 9.5%, לפני \'תכנית חיסכון\' (חדשות 2) שרשמה 13.1%. ממול, \'ערב טוב עם גיא פינס\' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%.
בגזרת החדשות: \'חדשות 2\' רשמה 21.3%, ו\'מבט\' (ערוץ 1) עם 4.3%. הנתון המעניין הוא הרייטינג הנמוך של \'חדשות 10\' - עם 7% בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה