תקשורת ומדיה
לקראת השקת עיתון סוף השבוע המורחב: מעריב ייצג ביום שישי בקמפיין פרסומי
לפני כשנתיים יצא העיתון בקמפיין ראשון ל"חבילת סוף השבוע הגדול". מאז החליף מעריב כמה ידיים, וכעת הוא משיק שוב את החבילה, בקמפיין פרסומי
עיתון \'מעריב\' ייצא קמפיין פרסומי המציג את מהדורת סוף השבוע החדשה הכוללת תוספות של מגזינים חדשים לכל המשפחה. כחלק מהארגון מחדש של העיתון חודשיים לאחר שעבר לידי שלמה בן צבי, \'מעריב\' ישיק את מהדורת סוף השבוע החדשה והמורחבת עבור קהל המנויים. בקמפיין פרסומי, שישודר בטלוויזיה ובמודעות פרסום בשבוע הקרוב, תוצג החבילה החדשה.
תהיה זו הפעם השנייה בשנים האחרונות שמעריב יוצא בקמפיין פרסומי לעיתון סוף השבוע. בפעם הקודמת היה זה בעידן זקי רכיב, כשגם אז שווק העיתון כ\"חבילת סוף השבוע הגדול של מעריב\". התוצאה אז לא הייתה חיובית, רכיב עזב את מעריב, ובנתיים גם דנקנר עזב ושלמה בן צבי רכש את העיתון.
המהדורה תהיה מורכבת מהמוספים הקבועים של \'מעריב\' - \'סופשבוע\', \'מוספשבת\', \'ז\'ורנל\' ו\'סגנון\'. אל מוספים אלו יצטרף המוסף הכלכלי החדש שמפיק \'גלובס\' ל\'מעריב\' - \'גלובס על הבוקר\', שיעסוק בחדשות כלכליות מהארץ ומהעולם, אנרגיה ותשתיות, רכב, נדל\"ן, שיווק ופרסום, ושוק ההון. קוראי העיתון גם יזכו למגזין \'מעריב לילדים\', מגזין הנשים \'את\' ומוסף \'המשבצת\'.
הקמפיין החדש יושק במסגרת \'ועידת מעורבים\' שתתקיים בסוף השבוע הנוכחי. הוועידה ביוזמת קבוצת \'מעריב\', תיתן במה לעידוד מעורבות עסקים וחברות בטיפול בבעיות חברתיות ובתרומה לציבור בישראל. בוועידה יוצגו מיזמים להתנדבות, להשקעה בפריפריה, לסיוע לאוכלוסיות מוחלשות, לשיפור החינוך ולשמירה על הסביבה.
ממעריב נמסר כי \"מטרת החבילה החדשה היא להעניק לקוראים חווית קריאה מורחבת המתאימה לכל המשפחה: אוהבי האקטואליה, כלכלה, פנאי ואופנה ועיתון לילדים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.מרכז המודעות הארצי 1800-800-557שגב דאדו 01/2013/22הגב לתגובה זו0 0בהצלחה מעריבסגור
-
5.Segev@557.co.il (ל"ת)שגב דאדו מאחל בהצלחה 01/2013/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.בהצלחה (ל"ת)שגב דאדו אדגו 01/2013/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.גם זקי השיק קמפיין. גם נוחי (ל"ת)אחד שזוכר 01/2013/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מי משרד הפרסום? (ל"ת)בלה בלה 01/2013/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הצגות,קולנוע ורשימת רבי המכרזהבה 08/2014/19הגב לתגובה זו0 0מאד חסר לי במוסף תכניות הטלביזיה למשך השבוע, רשימת הסרטים בבתי הקולנוע (עם המלצות לא רק על סרט אחד) וכן רשימת רבי המכר השבועיתסגור
-
1.יוזמות מבורכות, אך...ערן גפני 01/2013/15הגב לתגובה זו0 0היוזמות לשילוב תכני גלובס כמוסף כלכלי במעריב (אגב, דבר שכבר מתבצע ע"י הג'רוזלם פוסט) כמו גם הוספת מוספי "את" ו"מעריב לילדים" לחבילת סוף השבוע - כולן יוזמות מבורכות, כמו גם השילוב עם תכני "מקור ראשון". כבר ניכרת מגמה של שיפור באיכות החומר המערכתי ב"מעריב", שמחזירה אותו לקדמת העיתונות בישראל (ביחוד על רקע הפיכת "ישראל היום", "הארץ" ו"ידיעות אחרונות" לעלוני תעמולה עבור המםפלגות והאישים בהם הם תומכים). אלא שעדיין נותר הצעד של שיפור העיתון היומי. יש שני צעדים מרכזיים שעדיין לא ננקטו ושלדעתי יש מקום לעשותם והם: 1. העברת שעות הפצת העיתון לשעות אחר הצהרים המאוחרות (קרי השעות בהן אנשים יוצאים מהעבודה); שתעשה את התוכן החדשותי של מעריב טרי ומעודכן מיתר העיתונים (כך גם תיווצר תאימות טובה יותר עם החומר הכלכלי מ"גלובס"); 2. שינוי פורמט העיתון לברואדשיט בסגנון בו היה מעריב עד 1992, שיביא להגדלת השטח הניתן לידיעות חדשותיות והגדלת מספרן. לדעתי, צעדים אלה יגדילו את העניין בעיתון ויבדילו אותו ממתחריו.סגור


