תקשורת ומדיה
מתחזקים אחרי החגים: 24% ל'אחד נגד 100', יותר מ-13% ל'בובה של מדינה'
השעשועון של אברי גלעד רשם את הנתון הגבוה ביותר מאז חזר לעונה נוספת. תכנית מאחורי הקלעים של הסדרה 'חברות', הניבה כמעט 8% לערוץ 10
2 ערוצי הטלוויזיה הציגו אמש (יום ד\') התחזקות של העוגנים המרכזיים שלהם בערב. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השעשועון \'אחד נגד 100\' (רשת, ערוץ 2) בהגשת אברי גלעד, רשם 24%, הנתון הגבוה ביותר מאז חזרה התכנית לעונה חדשה. \'בובה של מדינה\' (ערוץ 10) קיבלה 13.3%, לאחר שבכל התכניות האחרונות התייצבה על כ-12% בממוצע.
\'כולם עלי\' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-18.2%, שידור חוזר של \'מועדון המבקרים\' (רשת, ערוץ 2) עם 9.6%, מאחורי הקלעים של \'חברות\' (ערוץ 10) רשם 7.9%, \'פינס בלילה\' (ערוץ 10) זכתה ב-4.7%, \'היום שהיה\' (ערוץ 10) הניבה 7.8%, \'לילה כלכלי\' (ערוץ 10) רשמה 7.3%, ו\'צינור לילה\' (ערוץ 10) עם 5.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: \'מועדון המבקרים\' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-8.8%, לפני \'תכנית חיסכון\' (חדשות 2) עם 12.7%. \'ערב טוב עם גיא פינס\' (ערוץ 10) רשמה 7.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: \'חדשות 2\' רשמה 22.7%, מול \'חדשות 10\' (ערוץ 10) עם 10.1%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


