תקשורת ומדיה

הכוח הנשי של ערוץ 10: טלי מורנו מצטרפת לצוות ההגשה של 'שישי' החדש

תגיש את התכנית עם עמנואל רוזן ואלון בן דוד. בערוץ 10 מבהירים כי לא מדובר במהלך שנבע מהביקורת הציבורית על המחסור בנשים במגזין שישי
לאחר 3 שנים, חוזרת טלי מורנו ל\'חדשות 10\' ומצטרפת לצוות ההגשה של מגזין \'שישי\' החדש עמנואל רוזן ואלון בן-דוד, שצפוי לעלות לאוויר בחודש מאי.
מורנו, שהגישה בעבר את \'היום שהיה\', תכניות שונות בערוץ והייתה מועמדת להגשת המהדורה המרכזית של \'חדשות 10\', עזבה לפני 3 שנים את ערוץ 10, הצטרפה ל\'קשת\' והגישה תכניות שונות, כולל תכנית הבוקר יחד עם דן שילון.
כעת היא חוזרת לבית הוורד, ובמקביל למהדורת שישי, היא צפויה לביים כתבות מגזין לתכנית, לערוך ראיונות מיוחדים וכן להשתלב בפרויקטים דוקומנטריים בערוץ 10.
בערוץ מבהירים כי קיימו עם מורנו מגעים ב-3 החודשים האחרונים, והחוזה שנסגר עמה, לא קשור לביקורת הציבורית שהוטחה בחברת החדשות על כך שמגזין \'שישי\' אינו כולל כמעט נשים. כזכור, עד כה מונו לפאנל מוטי קירשנבאום, רביב דרוקר, נדב איל, שרון גל, בן כספית, והכתבים גיל ריבה וסמדר פלד.
העורכת הראשית של \'שישי\', טלי בן-עובדיה, מסרה הבוקר כי \"טלי חוזרת למקומה הטבעי - חדשות ערוץ 10. זו סגירת מעגל שגורמת לי אושר גדול\". לדברי מנכ\"ל \'חדשות 10\' גולן יוכפז, \"אני שמח באופן אישי לשוב ולעבוד עם טלי, אותה הכרתי לראשונה במסדרונות גל\"צ, ושמח לא פחות על החלק שתיקח בהובלת המגזין החדש בחדשות 10\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טלי מורנו אלופה
    יוסי 05/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טלי מורנו ממש נעימה לצפיה אני אישית מאוד אוהב אותה http://www.gmt.co.il/קידום-אורגני/
    סגור
  • 1.
    טלי מורנו? לא חבל הכסף שזורקים פה בלי אבחנה
    מעוז 04/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חכמה בלשון המעטה...ולא תוסיף כלום. יורים לכל הכיוונים בסוף יצא פלופ עיתונאי בעל 4 ראשים, שלא ברור מה יצא מזה.
    סגור