תקשורת ומדיה

השקה מוצלחת ל'נראה אותך' בארה"ב: יותר מ-2 מיליון איש צפו בתכנית ב-TBS

אחרי שנמכרה כבר ל-13 מדינות, עלה השעשועון של 'קשת' ואולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון, גם בארה"ב, והניב נתוני רייטינג נאים, גם בקרב הצעירים
אלכסנדר כץ |  1
נראה אותך, הגרסה הישראלית. (צילוםף אלדד רפאלי) (צילום אלדד רפאלי)
הצלחה בארה\"ב להשקת השעשועון נראה אותך של זכיינית ערוץ 2 קשת ושל אולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון (במאי הבית של האולפנים). בתכנית שהושקה ביום רביעי האחרון ברשת TBS האמריקאית, צפו יותר מ-2 מיליון איש.

את הפורמט ששודר בישראל ב\'קשת\' ערוץ 2 בהגשת שי גולדשטיין ואבי נוסבאום, מפיק בארה\"ב אווי מנדל, מנחהAmerica\'s got talent, ומנחה תיאו וון. אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן משמשים כמפיקים אחראיים - executive producers, בפורמט האמריקאי.

מתחילת 2010 נמכר הפורמט ל-13 מדינות בסך הכל, תחת השם Deal With It. מלבד ארה\"ב שודרה התכנית בעוד 7 מדינות: טורקיה, קנדה, גרמניה, יוון, רומניה ברזיל ופרו. הפורמט מופץ על ידי זודיאק בכל המדינות מלבד ארה\"ב. את הגרסה האמריקאית תפיץ \'קשת אינטרנשיונל.

בארה\"ב התכנית השיגה נתונים גבוהים יחסית גם בקרב קהל היעד של הערוץ: למעלה ממיליון צופים בגילאי 18-49, מתוכם 550 אלף בגילאי 18-34.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שם התוכנית באנגלית? (ל"ת)
    שולי 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור