תקשורת ומדיה

ניקוי אורוות במשרד התקשורת: היועץ המקצועי מתקופת ארדן הודיע על פרישתו

עזיבתו של עו"ד ניר אוגולניק מגיעה זמן קצר לאחר הדחתו של מנכ"ל המשרד אבי ברגר על ידי ראש הממשלה ושר התקשורת הנכנס, ומינויו של מ"מ, מימון שמילה
ליאור נאור |  1
בנימין נתניהו (צילום אורי פורת)

אחרי הדחתנו של המנכ"ל אבי ברגר, מינויו של מ"מ - מימון שמילה, עכשיו גם היועץ עוזב. עו"ד ניר אוגולניק, היועץ המקצועי של שר התקשורת, הודיע היום (יום ה') לשר הממונה עליו, ראש הממשלה נתניהו, כי כוונתו לסיים את תפקידו. 

אוגולניק, שהגיע ממשרד עורכי הדין פישר בכר חן, שימש כיועץ לשר גלעד ארדן, ובחודשים האחרונים וסייע לרפורמות בשוק התקשורת. בין היתר היה מעורב ביישום הרפורמה להגברת התחרות בשוק הקווי ("השוק הסיטונאי"), גיבוש תכנית ההבראה של דואר ישראל, מכרז הדור הרביעי בסלולר, ליווי העבודה המקצועית השוטפת של המשרד ועוד. בנוסף, שימש אוגולניק כנציג שר התקשורת בוועדות המקצועיות השונות שמונו על ידו (ועדת שכטר וועדת אייל).


אוגולניק אמר בעניין: "הייתה לי זכות גדולה לעבוד במשרד התקשורת בתקופה מרתקת של רפורמות ושינויים בשוק התקשורת. אני מודה לשר ארדן ולראש הממשלה על התקופה המרתקת והמאתגרת".

הודעת הפרישה של אוגולניק מגיע זמן קצר לאחר הדחתו של אבי ברגר, אשר כיהן בתפקיד המנכ"ל המקצועי של המשרד. ההדחה בוצעה על ידי הממשלה בנימין נתניהו, האוחז כיום בתיק התקשורת.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרקב האמיתי עוד שם (ל"ת)
    אחד שיודע 05/2015/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור