תקשורת ומדיה

ירידה ברייטינג, עלייה במספר הצופים: 'כחולים' קיבלה 21.2%

טבלת הרייטינג של אחרי יום כיפור אינה מן המרשימות ביותר, והורכבה בעיקר משידורים חוזרים ולקטים. בגזרת החדשות: רייטינג גבוה פי 2.5 ל'חדשות 2' מ'חדשות 10'
אלכסנדר כץ | 
הדוקו-ריאליטי 'כחולים' (צילום פיני סילוק)
סדרת הדוקו-ריאליטי כחולים (קשת, ערוץ 2) רשמה אמש (יום ד'), בצאת יום כיפור, 21.2% ו-705 אלף צופים - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה של 2 נקודות ברייטינג ביחס לפרק ברביעי שעבר , אבל במקביל עלייה של 12% במספר הצופים. 
מנגד קיבל השידור החוזר של סרט הדוקו 'הסוד של הרבנית' (ערוץ 10) 6.2% ולאחריו הסרט 'לבנון' (ערוץ 10) עם 2.3%. 
לקט של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) קיבל 18.9%, שידור חוזר של 'החי"רניקית' (ערוץ 10) עם 1.9%. 
בגזרת החדשות: מהדורת צאת החג של 'חדשות 2' קיבלה 20.6%, מול 8.2% ל'חדשות 10' ו-6.3% ל'מבט' (ערוץ 1).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה