תקשורת ומדיה

מכה לנתניהו: אתר מידה בסכנת סגירה – בשל קשיי מימון

רן ברץ, מקים האתר ומי שהיה ראש מערך ההסברה הלאומי, הודיע ברשתות החברתיות על הסכנה לעתידו של האתר שנוהג לתקוף לא אחת את המוסדות הממלכתיים
אלכסנדר כץ |  4
אתר מידה (צילום מסך)
אתר האינטרנט הימני מידה נמצא בסכנת סגירה בשל בעיות מימון – כך עולה מהודעות שפרסם היום (יום ב') ברשתות החברתיות מייסד אתר והדמות המובילה בו, ד"ר רן ברץ.
"חברים וחברות יקרים, הפעם יש לי חדשות לא טובות. מכירים את 'מידה'? האתר שהקמתי לפני מספר שנים ושלדעתי עשה ועושה הרבה טוב לימין הישראלי?", כתב ברץ. "מידה הוקמה בזכות תמיכתה של קרן נדיבה (ושמרנית). לאחרונה הקרן הודיעה לי שהיא עברה להתמקד בדברים אחרים ולא תממן יותר את 'מידה'. אנחנו מחפשים במרץ מקורות מימון חלופיים, אבל נכון לעכשיו 'מידה' עלולה להיות לקראת סיום דרכה".
אתר ‘מידה’ הוקם באוקטובר 2012, ומופעל על ידי עמותת 'אל הפרט: חירות ואחריות אזרחית’ בראשה עומד ברץ. הכנסותיו אינן מפרסומות, אלא מתרומות - כאשר 'קרן תקוה' היהודית-אמריקאית מימנה אותו במיליוני שקלים מאז הקמתו.
בפירוט אודות מידה, נכתב באתר: "מתמקד בחדשות ומגזין יומי חדשותי ואינטלקטואלי, אשר שם לו למטרה להעמיד לרשות הציבור מידע ועמדות שאינם שכיחים בשיח הרווח באמצעי התקשורת בישראל... נעסוק בכלכלה, בטחון, חינוך, תרבות, אקדמיה, משפט, ענייני רוח, ועוד. מטרותינו הן להביא לציבור הקוראים מידע חדש על ישראל, לחשוף אותו לחדשות והגות מן העולם, לבחון את המדיניות הקיימת בתחומים שונים ולעתים גם להציע חלופות אפשריות".
האתר נחשב לבעל דעות ימניות ושמרניות, וראש הממשלה בנימין נתניהו זוכה בו לתמיכה נרחבת. לא אחת נתניהו גם משתף אייטמים מהאתר בדפי הפייסבוק שלו. התא נוהג לאתגר לא אחת את המוסדות הממלכתיים, ושופטי העליון, בכירי המשטרה והצבא וגורמי רבים אחרים, זוכים לביקורת קשה אצלו, בעיקר כשאלה נמצאים במסלול התנגשות עם נתניהו. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אתר תעמולה, שמשרת את האינטרסים של המאיון העליון
    יוסי 02/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על חשבון מעמד הביניים והעניים.
    סגור
  • 3.
    הלוואי שתיסגרו (ל"ת)
    שרון 03/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קדימה ימנים. לא מספיק רק לדחוף את הלשון לישבן.
    נרצעים 04/2018/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דחפו גם ידיים לכיסים
    סגור
  • 1.
    שביבי ישלם (ל"ת)
    שנורר ימני 04/2018/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור