תקשורת ומדיה

אנה ארונוב, אלירז שדה, איתן כבל ורות אלבז - הפאנליסטים החדשים של "חי בלילה"

הקורונה כבר מאחורינו? בקשת החליטו לחזור ללוח המשדרים הרגיל החל מהערב. נדב בורנשטיין וצוותו יחזרו מפגרה ויתחדשו בפאנל דיגיטלי חדש, גיא פינס יחזור לשבע בערב
אילן שניג |  6
נדב בורנשטיין אנה ארונוב רות אלבז אלירז שדה (צילום אופיר פרץ)
חוזרים לשגרה: 'חי בלילה' חוזרת הלילה מפגרה לאחר חופשה של חודשיים ומתחדשת בפאנליסטים חדשים – אנה ארונוב ,ח"כ לשעבר איתן כבל והח"כ לשעבר מיקי רוזנטל, יבגני זרובינסקי ויוצאי האח הגדול אלירז שדה ורות אלבז. המשתתפים החדשים יופיעו במסגרת פאנל דיגיטלי ויחוו את דעתם על ענייני היום. 
קראו עוד ב-ice
"הערב עם גיא פינס"  תחזור לשעה ל-19:00. בזמנו, לפני משבר הקורונה היא רשמה רייטינג יציב של בין 12% ל-15%. המעבר ללייט נייט הוריד אופן טבעי את כמות הצופים והרייטינג הפך לתזזיתי יותר ונע בין 6% ל-12% בימים של פריים טיים חזק.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אנה ארונוב
    סימה 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום מפריע לה מה ביבי אמר היום ? הרי כמה וכמה שנים מדץגדפים בו ומישפחתו .אף אחד לא קם ואמר די .כשכבר אמר דברים שהם לא פחות חשובים מימה שהוא תורם לנו כעם .אז הגברת אנא ניזכרת שזה לא מעניין אותה .ומעניין אותה החברתי והכלכלי ועוד כמה קישקושים שקישקשה .ואני פונה לאנא .אנא יקירה לא יותר טוב שתחפשי לך בן זוג את כבר מבוגרת לא ?
    סגור
  • 5.
    חי בלילה
    עובד 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח.
    סגור
  • 4.
    חי בלילה
    מוד פאר 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש רמה ,איך מקבלים ומתקבלים לעבוד במרקע, כך מתקבלים .מילה כבל אני מבין יש באמתחתו הרבה .אבל בוגר האח הגדול מלא עצבים וחוצפה כפי שנצפה לאורך חייו.מה ביכלתו לתרום .בכל זאת מי ירצא לראו. בשעות מאוחרותאולי ימכרו עגבניות או יעביר את הבסטה לשידור .חחח
    סגור
  • 3.
    חי בלילה
    מוד פאר 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי באמת מממן ומי בודק התאמה וכל הדרוש .הגענו לרמה שאינה רמה אלא .המלצה של מישהו .היכן נעלמו להם הבוחנים הכל הרשתות , הרי גם כך לא מקשיבים לתכנית . מפזרים כסף. על שטויות,ורמה שאינה רמה וחבל שהערוצים האלה מגיעים לשפל כזה . כל ירקן וכל טבח מקבל מקון בטלביזיה . ולא לומדים מרמתם של הטליביזות בחול . מבלי לפגוע בטבחים אולירקנים יש לנו הכבוד לכולם . אבל טלביזיה .מעצימה רמתם של לא מתאימים וחבל ההפקרות חוגגת .
    סגור
  • 2.
    פאנל
    זהבית 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר לסבול את העילגות של אלירז שדה? רות אלבז, לעומת זאת רהוטה ומעניינת!
    סגור
  • 1.
    מעניין
    שמחה 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סוף סוף אלירז חוזר לטלויזיה
    סגור