תקשורת ומדיה

אבישי גרינצייג יצא נגד גוש השינוי, גליקמן מיהר להגן

בצל המשבר הפוליטי וחוסר ההכרעה בשאלה מי ירכיב את הממשלה הבאה העיתונאי אבישי גרינצייג יצא להתקפה נגד המונח "גוש השינוי" שרווח באולפני התקשורת ואמר כי מדובר ב"שם מכובס" העיתונאי אביעד גליקמן יצא להגן על הגוש
מערכת ice | 
גרינצייג גליקמן (צילום פייסבוק יונתן סינדל פלאש 90)
שבוע לאחר הבחירות, הכרעה פוליטית אין, ויכוחים פוליטיים יש ולא מעט. בצל הפלונטר הפוליטי לנוכח העובדה כי כרגע לאף אחד אין את ה61 אצבעות להקמת ממשלה, הכתב הפוליטי של גלובס אבישי גרינצייג תקף את השם "גוש השינוי" שקיבלו מתנגדי נתניהו באולפנים.
 
גרינצייג כתב בטוייטר: "גוש השינוי  הוא באמת שם מכובס. הנקודה היחידה שמוסכמת היא "רק לא ביבי". אין לעת עתה שום הסכמה, לא בנוגע לעומד בראש הגוש, כל שכן לא על המדיניות ואפילו לא על השאלה הכי בסיסית מי זכאית להיות שותפה קואליציונית בגוש הזה. בקיצור, ביבי ורק לא ביבי." העיתונאי אביעד גליקמן מיהר להגן על גוש השמאל וכתב: "לא הבנתי אותך. למה זה לא שינוי? שינוי מהשנאה, הפילוג והשחיתות שלצערנו הרב כל אלו מנת חלקה של המדינה בשנים האחרונות".
גרינצייג לא נשאר חייב וענה לגליקמן: "אין ספק שגוש השינוי שמורכב מישראל ביתנו (פרשת ישראל ביתנו, מכיר?) ובל"ד (פרשת בל"ד, התיק עדיין מתנהל, מכיר?) יהיה גוש שיילחם בשנאה ובפילוג, אך בעיקר בשחיתות". כזכור עיתונאים נוספים בימין יצאו נגד המונח "גוש השינוי" שאומץ על ידי התקשורת, העיתונאי ינון מגל כתב על גוש השינוי: "גוש ה"שינוי, שיסוי, חרם, שנאה , ישראל הראשונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה