תקשורת ומדיה

עמית סגל מכריע: רק כך נתניהו יוכל להקים ממשלה

הפלונטר הפוליטי נמשך וכל צד מטפס יותר גבוה על הבטחות הבחירות, 16 ימים נותרו לבנימין נתניהו עד שיפקע המנדט שקיבל מהנשיא ריבלין וכרגע אין פריצת דרך משמעותית, עמית סגל מנתח את האפשרויות של נתניהו 
עמיאל ירחי |  3
עמית סגל (צילום מסך חדשות 12)
הכל תקוע במגעים להקמת ממשלה, המנדט של נתניהו מתקרב לסיומו כשאין פריצת דרך במשא ומתן באופק, סמוטריץ' לא מפסיק לצייץ שלא יישב עם רע"מ וגדעון סער למרות הקריאה של ביבי שיחזור מעדיף להישאר בינתיים במפלגתו ולא לחבור לנתניהו, עמית סגל מסביר, מה נותר לביבי לעשות.
לפי הפרשן הפוליטי של חדשות 12 "אם נתניהו לא מתכוון להציע למישהו להיות ראשון ברוטציה או פתרון יצירתי אחר, אז המנדט שלו הסתיים למעשה." זה כאמור בעקבות ההתחפרות של סער שלא מוכן לשבת יחד עם נתניהו ושל סמוטריץ' שחוזר ואומר כי לא ייתן יד לממשלה שנשענת על רע"מ ואף אמר בראיון ביום כי עדיפה ממשלת סער-בנט-לפיד ממשלת ימין שנשענת על רע"מ..
במידה והמצב יימשך כפי שהוא ואף אחד לא יישבר ברגע האחרון השאלה המרכזית היא האם הנשיא יטיל את המנדט על לפיד או בנט לפני שיעביר אותו אל הכנסת, במידה ויחזיר את המנדט אל הכנסת ככל הנראה הדרך אל בחירות חמישיות תהיה קצרה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תמיד יהיו כאלה שמכרו את גופם ונשמתם
    מיכאל גלזר 04/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי זה "רוצים" ,ביביסטיים שלא רואים מטר מהאף שלהם?15 שנה מתעסק בכל, לא נותן שאף אחד יצליח ויקבל קרדיט על הצלחתו, פן יעשה צל עליו חו"ח, אבל לקחת אחריות, זה לא! הוא מעולם לא ייקח אחראיות על כישלון במשהו. ביבי כישלון חרוץ, רמאי, ומפר אמונים,לא יודע מה זה מילה ולכבד חתימה. פשוט בושה.
    סגור
  • 2.
    רק ביבי רוצים , אסור ממשלת שמאל עם סער
    אזרח 04/2021/18
    הגב לתגובה זו
    3 5
    רק ביבי , סער נדבק כמו ליברמן למחנה השמאל , אין ערכים הכל זה רק ביבי או לא ביבי , בושה , סער גמר את הקריירה שלו בנט אם ילך עם לפיד , גם סיים את הקריירה שנהם אחרי זה המפלגות התפרקו בבחירות הבאות .
    סגור
  • 1.
    עמית סגל אני מניח שהנוכל המושחת יצא למלחמה נגד איראן!!
    ייייייישששששש 04/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בקיצור הדרך של הנוכל לחורבן בית שלישי מאד קצרה העיקר להימלט מהמשפט
    סגור