תקשורת ומדיה

שידורי רשת קרסו ברמת החייל ברקע היום המתוח

ברקע היום המתוח ועמוס השידורים הביטחוניים בהם ירי של חמאס לעבר הדרום וירושלים, וההתפרעויות בהר הבית שייח ג'ראח אולפן וקונטרול ערוץ 13 ברמת החייל הושבת
שירה יום טוב |  2
בניין רשת 13 (צילום Magma Images)
אולפן רשת בתל אביב קרס והשידורים עברו לאולפן בנווה אילן. מהדורות החדשות פועלות היום בפורמט מתגלגל לאור האירועים הביטחוניים בירושלים ובעוטף עזה וברקע אירועי יום ירושלים. לפני זמן קצר דיווח רן בוקר בטוויטר כי האולפן של רשת ברמת החיל קרס וכל שידורי הערוץ הועברו לקרית התקשורת בנווה אילן. 
"בשיא שידורי החדשות המתגלגלים והמתיחות הבטחונית: האולפן והקונטרול של רשת ברמת החיל קרסו; כל השידורים של הערוץ עברו לנווה אילן" כך דווח בטוויטר של בוקר.
בימים האחרונים נרשמים עימותים אלימים בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים בעקבות סוגייה משפטית שנדונה בימים אלו על זהות בעליהם של בתים בשכונה כשהמחלוקת היא בין בעלות ערבית ליהודית. האירועים האלימים הוחרפו היום בעקבות ציון יום ירושלים והחגיגות בעיר, עם התפרעויות קשות בהר הבית.
לפני כשעה יצאה הודעה מטעם חמאס שהטיל אולטימטום לפיו אם לא יצאו כוחות המשטרה משייח ג'ראח ומהר הבית הם יפעלו מהרצועה. סמוך לשעה 18:00 נורו שבע רקטות מרצועת עזה לאיזור ירושלים, אחת מהן פגעה במבנה בקריית ענבים ונגרם נזק ביישובים נוספים. ברגעים אלה נעשים מאמצים לפנות את משתתפי הריקוד דגלים שמתקיים לרגל יום ירושלים בעיר העתיקה.
ברקע היום המתוח הזה, כאמור, רשת נאלצת לצמצם את שידוריה לאולפן הערוץ בקרית התקשורת נווה אילן לאחר שהאולפן והקונטרול באולפן שברמת החייל בתל אביב קרסו לחלוטין. עם זאת, חדשות 13 עלו ב-18:00 בערב למהדורה מלאה עם פאנל שכולל את המגישים וצוות מלא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רשת קמצנית וזה קרה !
    מושון 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרוב שהלייצינים מ-YNET (סמנכלים של רשת ) ניסו לחסוך בכוח אדם וחומרה עד לרמת אדים ובסוף זה התפוצץ להם בשידור בפניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם . רשת זה פסה , קשת זה העתיד
    סגור
  • 1.
    רשת
    אליקו 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הגיע הזמן לעבור לאולפני יRGEבהרצליה יותר מתקדמיםובלי תקלות
    סגור