תקשורת ומדיה

שלזינגר תוקף את כתבי ופעילי השמאל: "עלילת דם מרושעת"

הבוקר פורסמה ידיעה על זריקה של בקבוקי תבערה על בית ביפו וכתוצאה מכך נשרף ילד בן 12 ערבי. עם צאת השבת נודע כי מי שהשליך את הבקבוק היו ערבים ושלזינגר תקף: "בושה וחרפה"
מערכת ice |  6
יהודה שלזינגר (צילום אייס)
הבוקר (שבת) פורסמה ידיעה על זריקה של בקבוקי תבערה על בית ביפו וכתוצאה מכך נשרף ילד בן 12 ערבי. עם צאת השבת נודע כי מי שהשליך את הבקבוק היו תושבי יפו הערביים. שלזינגר תקף את המפרסמים.
כתב וואלה ברק רביד כתב הבוקר: "זו התוצאה של ההסתה באולפנים: ילד ערבי בן 12 נפצע מבקבוק תבערה שנשלך לביתו ביפו". לצד הידיעה שלו על האירוע, אולם כשהידיעה התבררה כלא נכונה רביד מחק את הציוץ.
פעיל השמאל אלדד יניב הוסיף: "ליל זוועות ביפו. שנגמר כמעט כמו פיגוע הטרור היהודי בדומא. אם זה יהודים בעג׳מי ביפו, אז בנגביר ניצח. כמו שאמר המפכ״ל לביבי בפנים: זה בנגביר הצית פה הכל. בדם קר ובאכזריות. ביבי הקשיב ולא הניד עפעף. זה בדיוק מה שרצה שיקרה. לחסל את ממשלת השינוי. להשאיר ערבים בבית בבחירות הישירות".
כשהתברר שהכתבה לא נכונה, כתב ישראל היום יהודה שלזינגר תקף: "לברק רביד 180 אלף עוקבים. לאלדד יניב 172 אלף עוקבים. ליריב אופנהיימר 47 אלף עוקבים. כלומר, לפחות 400 אלף איש (!!!) מהארץ ומחו"ל שמעו עלילת דם מרושעת, רעה, מזיקה ובעיקר שקרית ובזויה שהפיצו יהודים על יהודים. בושה וחרפה".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הצעת חוק.
    אביב 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שהעם יבחר את העיתונאים .איזון ודמוקרטיה.
    סגור
  • 5.
    לא יודע חשבון?
    גל 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכולה להיות חפיפה בין העוקבים שלהם. מציע ללמוד את תורת הקבוצות. והשאלה האם המטרה היחידה הייתה לטרפד את ממשלת השינוי, כי לפי הטירוף של המשפחה, בעיקר לתדמית ולתקשורת, ייתכן שהכל היה כדי לטרפד את השידור של תחקיר "המקור" על שרה נתניהו והזוועות במעון רה"מ, שתוכנן להיות משודר יום אחרי שהתחיל המבצע. היום כבר שודר תחקיר אחר, על המקרה בלוד. לא ברור אם הוחלט לגנוז את התחקיר או לדחות את שידורו.
    סגור
  • 4.
    רק לערבים מותר לזרוק בקבוקי תבערה ... (ל"ת)
    רק לערבים מותר 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    שמאלנים זונות בני זונות ,שקרנים רמאים וצבועים (ל"ת)
    שמאלנים זונות 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    בקבוק תבערה
    זוברובסקי 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מאז ותמיד השמאל היה הגורם להרס העם היהודי בכל דור יש המשך של הערב רב הזה שדואג להיות במקומות אסטרטגי אם זה תקשורת משפטים בנקים ושילטון לכפות את רצונותיו
    סגור
  • 1.
    ונראה לך שאכפת לרביד, ליניב וכאלה שטינפו בשקר על ישראל? (ל"ת)
    חלום באספמיא 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור