תקשורת ומדיה

צפו: השר הערבי לשעבר מעוניין בפולחן דתי ליהודים, אבל יש גבול

ראלב מאג'דלה נשאל על ידי המגישה נווה דרומי בערוץ 20: "האם אני יכולה לעלות להר הבית?" אחרי שכבר הצהיר שהוא רוצה שיהיה חופש פולחן דתי בירושלים, והוא השיב לה בכעס: "לא את לא יכולה לעלות להר הבית"
מערכת ice |  3
ראלב מגאדלה (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש90)
פולחן דתי גם ליהודים בירושלים? מסתבר שבמגזר הערבי היו רוצים שהדבר יתאפשר, אבל מצד שני לא מסוגלים להסכים עם הרעיון שמתפלל יהודי ייכנס למתחם הקדוש, את הדבר ניתן היה להבין מראיון בערוץ 20 בצורה הטובה ביותר.
המגישה בערוץ 20 נווה דרומי שאלה את חבר הכנסת לשעבר מהעבודה ומי ששימש השר הערבי הראשון, ראלב מאג'דלה, : "אנחנו מכבדים האחד את השני וצריכים להיות רגישים האחד לשני".
דרומי שאלה אותו: "אתה מוכן להיות רגיש לחופש הפולחן שלי", מג'אדלה השיב לה על כך: "בוודאי, איזו שאלה", דרומי המשיכה: "אז אני יכולה לעלות להר הבית", השר לשעבר חתם: "לא את לא יכולה לעלות להר הבית".
כזכור, נושא אל אקצא הוא הנושא הבוער ביותר כרגע בסכסוך הדתי בין האיסלאם ליהדות והיה הטריגר לתחילת המבצע שומר החומות בו החמאס שיגר טילים לישראל כמענה למה שהגדיר שינוי הסטטוס קוו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ויכוח בין הר הבית .
    תמרי 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי לא צריך לחמם תאווירה , כי זה מיותר וגורם לרצח בין שני העמים !!! בעזרת השם כל מדינת ישראל תהיה שלנו ונוכל להתפלל בכל מקום בלי מלחמות !!!!!
    סגור
  • 2.
    למה לעלות להר הבית? יש את הכותל. (ל"ת)
    ירון 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל (ל"ת)
    עמוס 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור