תקשורת ומדיה

עקיבא נוביק: "הליכוד במופע של לוזריות", נועה לנדאו: "בהצלחה לכולנו"

התגובות למה שקורה במליאה ממשיכות להופיע ברחבי הרשת. אלירז שדה רמז על שיכרון של ראש הממשלה המיועד: "רק לוודא שנפתלי לא נוהג היום", ינון מגל לעקיבא נוביק: "לוזר הוא מי שמוותר על ערכיו בשביל משכורת או לייקים"
מערכת ice | 
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
התגובות בנאומו הראשון של נפתלי בנט כראש הממשלה המיועד במליאת הכנסת חריפות מאוד. יו"ר הכנסת היוצא יריב לוין מתקשה להשתלט על המהומה במליאה וכל כמה משפטים של בנט נשמעים צעקות מחברי הכנסת.
תומכו של ראש הממשלה היוצא נתניהו כתב אלירז שדה: "אם ככה שיכורים רק עם 6 מנדטים אז יש לאלכוהול תחרות קשה. רק לוודא שנפתלי לא נוהג היום". לעומתו כתבת הארץ נועה לנדאו צייצה כי ההתנהלות בכנסת מבישה ואיחלה הצלחה להתמודדות עם מה שהאופוזיציה העתידית לטענתה מכינה : "ההתנהלות המבישה במליאת הכנסת כעת, כשביבי מחייך לו מתחת למסכה, היא רק ההתחלה. ח״כ נתניהו יוביל אופוזיציה מהגיהנום, עם אפס ממלכתיות וכבוד בסיסי לזולת. כל חוקי המשחק יישברו. בהצלחה לכולנו"
כתב התאגיד רן בנימיני צייץ על החשש שהיה כי יקרה בישראל מה שקרה בקפיטול בארה"ב: "ומשמר הכנסת חשש שאירועי הקונגרס יבואו מבחוץ". חברת הכנסת יואב קיש שצעק כמה פעמים בבוטות צייץ מתוך המליאה: "הרגשה קשה עכשיו במליאה. הקרע של בנט מהימין סופי. ההפרעות לא מכבדות את המעמד אך קשה לשתוק מול השקרים של בנט. הימין לא יסלח לבנט. בנט מכר את הנגב, מכר את הימין. כואב וקשה. נילחם מהאופוזיציה".
עקיבא נוביק העלה פסק "הליכוד זה חבורה של לוזרים שהרבה זמן לא נראתה פה" ונתן ציון להתנהלותו של יו"ר הכנסת "יריב לוין נותן עכשיו את אחד ממופעי היו״ר הרופסים שנראו במליאה." ינון מגל הגיב לו ותקף: "לוזר: מי שמוותר על הזהות שלו ועל הערכים שלו כדי להפוך למשרת של האליטה בתמורה למשכורת או לייקים". רועי עידן גם הגיב וצייץ בלעג "הדבר היחיד שהיה לא לוזרי במפלגה הזאת זה ביבי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה