תקשורת ומדיה

בן גביר: "בימין עוד יצטערו על המינוי של אייסמן במשך שנים"

חבר הכנסת מהציונות הדתית, איתמר בן גביר, יוצא בחריפות נגד מינויו של פרקליט המדינה החדש וגם נגד ראש הממשלה בנט ושרת הפנים שקד: "ימשיך להיות קו המנותק מתפיסת העולם של הימין"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
חבר הכנסת איתמר בן גביר, יוצא היום (ראשון) נגד מינויו של פרלקיט המדינה, עו"ד עמית אייסמן ואומר כי הממשלה אישרה מינוי עם אג'נדה הנוגדת את התפיסה הציונית, היהודית.
דבריו של בן גביר מגיעים שעה קלה לאחר שהממשלה אישרה את מינויו את עו"ד עמית אייסמן לתפקיד פרקליט המדינה. המינוי הושלם לאחר שנה וחצי שלפקיד פרקליט המדינה אינו מאוייש במינוי קבע.
שר המשפטים גדעון סער אמר על ההחלטה: "מינוי עו״ד אייסמן ייחלץ את פרקליטות המדינה מתקופה ממושכת של יותר משנה וחצי בו תפקיד פרקליט המדינה היה לא מאוייש. עובדה זו לא יכולה שלא לפגוע בתפקוד מערכת חיונית זאת.  התרשמתי מתוכניותיו של עו״ד אייסמן לתפקיד, הכוללת שינויים חשובים בעבודת הפרקליטות ואני מאמין ביכולותיו וכישוריו להצליח בתפקיד החשוב".
החלטת הממשלה עברה ברוב של 23 בעד ו-3 נמנעות - השרות: שרת התחבורה מרב מיכאלי, השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג ושרת הקליטה פנינה תמנו שאטה.
חבר הכנסת ממפלגת הציונות הדתית תקף את המינוי: "הממשלה אישרה מינוי של פרקליט מדינה עם אג'נדה הנוגדת את התפיסה הציונית, יהודית", כתב בחשבון הטוויטר שלו.
לדבריו: "אייסמן הוא ממשיכו של שי ניצן, ויש להצטער שהקו המוביל בפרקליטות, ימשיך להיות קו המנותק מתפיסת העולם של הימין. לצערי ראש הממשלה ושרת הפנים מעניקים את הגיבוי למינוי בעל ההשפעה, שבימין עוד יצטערו עליו במשך שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה