תקשורת ומדיה

שלי יחימוביץ' נגד מירב מיכאלי: "לא אמרתן כלום. חבל"

ביקורת חריפה על שלוש השרות, מיכאלי, תמנו שאטה וזנדברג על הימנעותן בהצבעת הממשלה לאישור מינוי עו"ד עמית איסמן לפרקליט המדינה
מערכת ice |  1
שלי יחימוביץ' (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
מינוי של עמית איסמן לפרקליט המדינה הקבוע עורר לא מעט תגובות. הדבר מגיע על רקע הפרסומים שקדמו למינויו לממלא מקום הפרקליט קודם לכן, על אמירות מיניות כלפי קולגות, והתגובות הנוקבות נגד המהלך, בניהן של שרת התחבורה מירב מיכאלי, כנגד מיניו כשכיהנה באופוזיציה.
יו"ר מפלגת העבודה לשעבר ומגישת התכנית 'שלי וגואטה' בכאן רשת ב' בהווה, שלי יחימוביץ', כתבה כי השלוש פספסו את ההזדמנות להגיד אמירה חשובה "לא מספיק להימנע. לא מספיק. מה גם שמותר לכן להצביע נגד בישיבות ממשלה (בניגוד למליאה, שם אסור לחברי ממשלה להצביע נגד), ודבר לא יקרה. זו אמירה מוסרית ואידיאולוגית, והיא לא נאמרה, וחבל"
 
גדי טאוב גם הוא התייחס לעניין וטען כי מדובר בפוליטיקה לא ישרה "וואחד דילמה. מצד אחד הפאסון הפמיניסטי. מצד שני, פה זה לא הצגה. ממנים איש שישמור על ההגמוניה כוחה של ההגמוניה של עצמן, שנשענת על פקידות שתרדוף את הימין. הפתרון? נאפשר את המינוי אבל כך שנוכל גם להגיד שלא תמכנו בו. באמת פוליטיקה אחרת. פשוט פחות ישרה ויותר דורסנית". העיתונאי רינו צרור גם הצטרף לביקורות וכתב: "שבועיים לממשלת בנט לפיד וכל הנחלים עדיין זורמים אל הים. אל תטעו במתקפה של נתניהו והליכוד על הלגיטימיות של ממשלת ישראל, היא מסוכנת מתמיד. ועם השותפות המיואשת של דרעי וגפני, הסכנה כפולה. ועוד מצאנו רק שתיקה במחנה השמאל עם מינויו של הפרקליט איסמן. מסתבר שהחוטיני אותו חוטיני".
כתב ישראל היום, גלעד צביק גלעד התמקד בביקורת במיוחד  כלפי שרת התחבורה: "מרב מיכאלי רק נמנעה בהצבעה על מינוי עמית "תסגרי את הרגליים" אייסמן לפרקליט מדינה זה מהלך פמיניסטי אמיץ שני של מיכאלי, שהפכה את רונן "קצב לא אנס" צור לפה שלה במו"מ הקואליציוני ב'הארץ' שאלו לפני שנה "מה זה אומר שהיועץ לשעבר של מלכה לייפר שימש כיועץ של גנץ" ומה זה אומר על מיכאלי?"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המנעות
    אלון 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המנעות כמוה כהסכמה
    סגור