תקשורת ומדיה

השכל טענה נגד הליכוד: "פוליטיקה קטנה, איבדו דרך", יאיר נתניהו עקץ

במקביל לכישלון העברת חוק הקנאביס, הח"כית מתקווה חדשה יצאה נגד ראש האופוזיציה וטענה: "מפלגה שתשקר לבוחריה רק כדי לגנוב קולות" בנו של נתניהו: "השמדת מדינת ישראל היא גם בעיה *שלך* ולא רק של שנוא נפשך?"

כפיר אדר |  4
בנימין נתניהו ושרן השכל (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
נאום של ראש האופוזיציה והליכוד בנימין נתניהו בו דיבר על ההוראה שלו לאשר קנאביס רפואי כחלק מהמטרה להפוך למעצמת ייצוא של הקנאביס נתקל בתגובה של שרן השכל, שאמש (רביעי) לא הצליחה להעביר את חוק אי ההפללה במליאת הכנסת לאחר שהקואליציה נחלה תבוסה בהצבעה.
השכל השיבה לדברי נתניהו בסרטון: "לא היו לי ציפיות, מפלגה שאיבדה את דרכה וערכיה, תשקר לבוחריה רק כדי לגנוב קולות, ולא תמצמץ פעמיים כאשר ילדים קטנים נמצאים בסכנת חיים ממשית, תסמכו עליהם לעשות על גבם פוליטיקה קטנה".
 
בנו של ראש הממשלה היוצא, יאיר נתניהו השיב לה: "חחחחח חברי הקואלציה *שלך* הפילו את החוק!!!!! (לא שזאת הבעיה המרכזית איתם ולא העובדה שהם חולמים על השמדת מדינת ישראל והקמת מדינת שריעה על חורבותיה)".
השכל השיבה: "בכנסת הקודמת החרדים התנגדו ולא הסכימו להעביר את אותה הצעת חוק. למרות האופוזיציה הלוחמנית של יש עתיד, הם התעלו והבינו שמדובר בדיני נפשות. ככה זה, יש מפלגות שהאיש יותר חשוב מהערכים, ויש מפלגות שמתעלות מעל מחלוקות למען המדינה. לצערי הליכוד כבר מזמן איבדה את דרכה".
 
נתניהו הבן הגיב: "או אנצל את ההזמנות. איך את מרגישה שעם האצבע שלך הקמת ממשלה עם רוב למרצ, איבתסאם מראענה, מירב מיכאלי, האחים המוסלמים ( כמו חמאס)? איך את מרגישה עם הרס יחסי החוץ של ישראל, העלאת המסים, ליברמן שר אוצר, נשק גרעיני לאירן, הפסקת התקיפות בסוריה וכו. את מבינה שאנחנו צועדים להשמדה? האם את מבינה שהשמדת מדינת ישראל היא גם בעיה *שלך* ולא רק של שנוא נפשך נתניהו?".
השכל חתמה את הדיון: "בעיה היא שבמשך 12 שנות שילטון הייתה השתלטות חסרת תקדים על אדמות מדינה ואדמות פרטיות, חוסר המשילות בשיא:רצח ילדים ברחובות לאור יום, ילדות נאנסות בביתן, תקיפות יהודים באין מפריע, מסתננים משוחררים חוזרים על פשעים. להמשיך?…".
גלעד צוויק מישראל היום ניתח את העימות בין השניים: "פשיטת רגל ערכית, בלייב: יאיר נתניהו מונה בפני השכל את פשעי הממשלה - בראשם מסירת השלטון לאחים המוסלמים והטרפוד של התקיפות בסוריה השכל *לא* מכחישה דבר - ואז מדברת על ריבונות (בממשלה שמפנה יישובים *ביוזמתה* ומוכרת את הנגב) ומשקרת על "כישלון" בקורונה ליכודניקית חדשה, שמאלנית ישנה. הרמה רק הולכת ומדרדרת, ובהתאם יחס לייקים-תגובות לציוצים שלה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תגובה שגויה ?
    מיכל 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר יאיר נתניהו הצעיר כל זה לא היה קורה עם אביך לא היה עוצר תקציב ומעקב רוטציה אז שהתגובות שלך יהיו יותר רציונליות קורה אין מה לעשות
    סגור
  • 3.
    שרין מוכרת את המדינה
    מוטי.י 08/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לשמור על הכסא שרין אשכל תמכור את הציונות והערכים ,ברוב חוצפתה היא מפנה אצבע מאשימה לנתניהו שלא תמך בחוק הסוטול שלה , שרין ! כדאי שתפסיקי לחשש .
    סגור
  • 2.
    איך נדבקות ההזיות האלה לנתניהו׳ז
    ח״ן 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה ״המוח״ הקודח ממציא את ההזיות הפסיכופטיות על השמדת מדינת ישראל והשריעה? למה הוא לא בטיפול? מישהו?
    סגור
  • 1.
    מי זו?? (ל"ת)
    צבי 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור