תקשורת ומדיה

ציפורי נגד סגל: "למה צריך מערך דוברות לבנט כשהוא עושה זאת בהתנדבות?

העיתונאי הוותיק תקף את הקולגה מחדשות 12 בעקבות הדיווחים על הדיונים בלשכת ראש הממשלה לקראת הכנסת התקציב: "תהייה: למה צריך צריך דוברות לנוכל מכספי משלם המיסים אם עמית סגל מתנדב בשמחה ובששון?"
כפיר אדר |  2
אלי ציפורי ועמית סגל (צילום פלאש90 וקשת 12)
לצד הביקורת הקשה על ראש הממשלה נפתלי בנט שערך מסיבת עיתונאים בנוגע להנחיות הקורונה ללא אפשרות לשאלות עיתונאים, ביקורת קשה מגיעה גם עמית סגל שזוכה לכינוי 'הדובר של בנט' בעקבות העדכונים האחרונים שלו בטלגרם.
סגל כתב: "אתמול דיונים קדחתניים בלשכת רה"מ ובאוצר על תקציב המדינה. בזהירות המתבקשת, אפשר לומר שנסללה הדרך לאישור התקציב. לאחר הסיכום על תקציב הביטחון, והערכה באוצר כי הפערים למול השרים ושאר מפלגות הקואליציה ברי גישור, אפשר להעריך שהתקציב והצעת חוק ההסדרים יאושרו ביום ראשון בממשלה".
 
העיתונאי הוותיק אלי ציפורי הגיב על כך בטוויטר שלו: "תהייה: למה צריך את כל מערך הדוברות של בנט הנוכל מכספי משלם המיסים - אם עמית סגל עושה זאת בהתנדבות ונראה שגם בשמחה ובששון?".
רק ביום רביעי כתב ציפורי: "כמה נוח לבנט הנוכל ואנשיו שיש להם את עמית סגל כדי להסיט את האש לעימות בין שאשא ביטון ואלרעי פרייס. העימות הוא רכילות כי את ההחלטות מקבל ראש הממשלה. אלא שבנט מפחד לקבל החלטות שמא ירגיז מישהו. מחדל הקורונה והחיסונים הוא כולו של בנט וגם עמית סגל והספינים שלו לא יצליחו לטשטש זאת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ציפורי, אתה שופרו של ביבי הנוכל- עדיף שתסתום
    בן זקן פנחס 07/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלי ציפורי שופרו של ביבי מחלק ציונים לעיתונאים אחרים.זו בדיחה גרועה.ציפורי היה שנוא על ידי כתבי גלובס בגלל שרדה בהם.עבד כי ימלוך חזר לאורווה ללא רסן.אם בנט נוכל,לדבריך, אז אתה ציפורי בושה וחרפה לתקשורת.
    סגור
  • 1.
    מה זה ביביסט
    טופז 07/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם בנט נוכל, אז מה עם הקיסר שלך? עם שלושה כיתבי אישום? ואת זה אומר עיתונאי נוכל ששירת את ברוני העיתון שבו כתב לאורך שנים. למה שסגל נתן לביבי תשדירי פירסום בחינם לא קפצת?
    סגור