תקשורת ומדיה

צפו: בנט יוצא נגד התיאוריה של אבישי בן חיים "אין ישראל השנייה"

ראש הממשלה בנט יצא נגד הפילוג שמייצרת, לדבריו, האופוזיציה, והתייחס לתיאוריה של אבישי בן חיים על ישראל הראשונה והשנייה ואמר כי "יש ישראל אחת של כל עם ישראל, תפסיקו עם זה"
מערכת ice |  3
בן חיים בנט (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
ראש הממשלה נפתלי בנט יוצא היום (שני) נגד התיאוריה של ד"ר אבישי בן חיים על חלוקת המפה הפוליטית והעדתית לישראל הראשונה והשנייה, ובדיון בכנסת אמר כי "מה זה ישראל הראשונה והשנייה? יש ישראל אחת של כל עם ישראל! תפסיקו עם זה".
ראש הממשלה התייחס לנאומים לקודמים של חברי הכנסת מהליכוד מירי רגב וקטי שטרית, ובעיקר לדבריו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שאמר כי יש כאלה שקוראים לתושבי הפריפריה ומכנים אותם בהתנשאות "ישראל השנייה - אנחנו מבטלים את זה ואסור לחזור לשם".
בנאום שנחשב כמפייס ומאחד, בנט תקף את הניסיון לגרום לפילוג בעם ואמר: "יש ישראל אחת, תפסיקו עם זה, ישראל מאוחדת, ישראל ביחד". ראש הממשלה הוסיף: "ישראל אחת ישראל שתיים? כולנו עם אחד" והוסיף כי הוא לא מאמין בדברים שנאמרו כלפי הממשלה אלא רק בנסיבות פוליטיות".
דבריו של ראש הממשלה נאמרו בדיון על פי בקשתם של 40 חברי כנסת מהאופוזיציה בדבר מחדלים בשמירת אינטרסים ביטחוניים, מדיניים ומורשת ישראל. בדבריו לפני כן, התייחס בנט גם לתקציב שעבר בממשלה ואמר כי זהו התקציב הנועז והטוב ביותר שהיה לממשלה, ואף עקץ את ראש הממשלה הקודם, נתניהו, ואמר כי הוא מיהר תמיד לרוץ לקחת קרדיט: "מי שפוחד מלתת מילה טובה, לפרגן למי שסביבו - זאת לא מנהיגות".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיתוף הפעולה בין שנאת הרל"ב לתאוות השוחד של ימינה ועבאס (ל"ת)
    דתי לאומי מפוחד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בניטו...אין ישראל שניה
    אורה 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    חחחחח..בטח שאין...מחצר הוילה ברעננה לא רואים כלל " ישראל שניה"...אז אין !!!,יוק !!! מרכיבים את המשקפים ולא רואים ..... איך החייזר הזה....הפך ראש ממשלה !!!
    סגור
  • 1.
    אבישי בן חיים נעלם מהמסך... ביבי נעלם.. החיים דבש!
    זנקו 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    10 3
    המפולות של מחרחרי השנאה והיעלמותם מהציבוריות הישראלית היא הרווח הנקי שלנו כעם.
    סגור