תקשורת ומדיה

עמית סגל עוקץ את בנט: "השווה בעבר חברי כנסת מהעבודה לחמאסניקים"

פרשן חברת החדשות מזכיר לראש הממשלה בנט, שאמנם פיוס במליאת הכנסת הוא חשוב, אבל הוא עצמו היה קשור לכמה אמירות שהביאו לפילוג, כמו הקמפיין של תנועת ישראל שלי שגל"צ זה סכין בגב החיילים
מערכת ice |  7
עמית סגל (צילום פלאש 90/ משה שי)
פרשן חברת החדשות, עמית סגל, עוקץ היום (שני) את נאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט על דוכן הכנסת, בו קרא לאיחוד בעם ולהפסיק עם הפילוג והגדרות כמו התיאוריה של אבישי בן חיים של ישראל הראשונה והשנייה. סגל הזכיר לבנט כמה אמירות שלו מהעבר בו היה מראשי המפלגים.
הדוגמא הראשונה: "למשמע נאום הפיוס של בנט כמעט שכחתי מי זה שהשווה חברי כנסת מהעבודה לחמאסניקים ב-2015" - כוונתו לקמפיין של הבית היהודי, בראשות בנט אז, נגד חברי רשימת "המחנה הציוני" עם ציטוטים שנאמרו על ידי חברי הרשימה, עם שורה מוחצת בסוף הסרטון: "זה לא חמאס, זהו יוסי יונה. מפלגת העבודה בראשות בוז'י”. יש לציין שלאחר 3 שנים התנצל בנט, אז שר החינוך, בפני יוסי יונה על ההשוואה לחמאס.
הדוגמא השנייה: "גל"צ זה סכין בגב החיילים" - הקמפיין של תנועת ישראל שלי, אי שם לפני עשור - סרטון שבינתיים הוסר מהרשתות החברתיות.
הדוגמא השלישית: "שפסל את הספר של דורית רביניאן" - הסערה סביב הספר של הסופרת "גדר חיה" שמתאר רומן בין פלסטיני ליהודייה והחלטת משרד החינוך בראשותו אז להוציא את הספר מתוכנית לימודי החובה בתיכונים: "בספר משווים את חיילי צה"ל למחבלי חמאס. מתואר בו רומן של אסיר ביטחוני פלסטיני עם אישה יהודייה. השאלה היא האם אני צריך להכריח את ילדי ישראל לקרוא את זה. אנחנו רוצים לדחוף לתכנית הלימודים שחיילי צה"ל הם סדיסטים", אמר בריאיון.
הדוגמא הרביעית: "שאמר שאם נתניהו ייפול על רקע תיקיו זה כמעט אפוקליפסה" - הכוונה לפוסט בפייסבוק של יו"ר ימינה מ-2019, שכתב: "חבריי במחנה הימין, שיהיה לכם ברור: אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו בגלל סיגרים וכתבות באתר וואלה, זו תהא מכה אנושה למחנה הלאומי כולו. מנהיג ימין שיבוא אחריו יהיה מסורס ומפוחד מהתקשורת וממערכת המשפט".
אז מה קרה הפעם שבנט בחר בנאום מפייס, ועוקץ את יריביו שניסו לפלג ולפצל את העם? על כך כתב סגל בציניות: "אנשים משתנים:)".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    סליחה שהיסתנו
    יודוד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם רוצים להביא לפיוס אמיתי? תנו לנתניהו ראשות ממשלה לשנה אחת, ותנהגו בו בדיוק כפי שאתם רוצים שינהגו בכם עכשיו. ואז באמת יבוא פיוס. בקשתכם עכשיו לשקט ופיוס מזכירה את מפעיל הפרוטקשין שהשתלט אחר מאבק על כל הסוחרים ועכשיו מבקש לעדות סולחה עם כל הנאבקים נגדו.
    סגור
  • 6.
    שיתוף הפעולה בין שנאת הרל"ב לתאוות השוחד של ימינה ועבאס (ל"ת)
    דתי לאומי מפוחד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שיתוף הפעולה בין שנאת הרל"ב לתאוות השוחד של ימינה ועבאס (ל"ת)
    דתי לאומי מפוחד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בנט
    אזרחית 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט מפלג בדרמה, צרחות וצעקות
    סגור
  • 3.
    נכשלת
    המצליף 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט עד לאייזה רמת רפיסות אתה עוד תרד הפכתה לשטיח ניקוי נעלי השמאל ועבאס בכניסה לאולם הכנסת עבד נרצע,היהפוך כושי עורו ונמר חברבורתיו? במקרה שלך כן,אתה לא ראש ממשלה אתה שטיחון לנגוב סוליות נעלי הרפש של הקואלציה
    סגור
  • 2.
    את מי בנט מפייס??
    חנן 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש יותר מדיר ומסית מאשר מפייס כאילו כביכול אין לימין סיבות לכעוס
    סגור
  • 1.
    ראש הממשלה
    יצחקי 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט מגילגול של לבן הארמי לפיד מגילגול של בלק בן ציפור ליברמן מגילגול של קורח ועדתו! מה נשאר לנו אוי לכם ביום התוחכה!!
    סגור