תקשורת ומדיה

אמילי מואטי מזהירה: "בינוניים שנולדו להורים הנכונים ינהיגו פה"

חברת הכנסת אמילי מואט דיברה היום בוועדת החינוך, התרבות והספורט על תשלומי ההורים לבתי הספר וטענה כי: "התשלומים הם הגשר שיקבע מי יגיע לאן"
מערכת ice |  5
אמילי מואטי (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
חברת הכנסת אמילי מואטי התייחסה היום (רביעי) לתשלומי ההורים לבתי הספר בוועדת החינוך, ספורט ותרבות וטענה כי תשלומי ההורים הם הגשר וההבדל בין ילדים מוצלחים שיוכלו להתפתח ממעמד סוציואקונומי נמוך או ילדים בלי יכולות מדהימות שחיים במעמד סוציואקונומי גבוה. 
אמילי מואטי אמרה היום בוועדה כי: "נגיע למצב שאנשים מצויינים, גאונים לא מזוהים, מוחות אבודים, יסתובבו בתחתית הסולם החברתי ואנשים בינוניים שנולדו להורים הנכונים, בשכונות הנכונות ולמדו בבתי הספר הנכונים - ינהיגו. ילדים יצליחו ו'הדלתות ינחשו אותם ויפתחו להם מעצמן'. תשלומי הורים הם הגשר הקטן שיכול לקבוע מי יגיע לאן ובאיזה בתי ספר ילדים יצליחו ובאיזה בתי ספר יתחפרו בתוך בורות של עוני, ודור שני של עוני הוא הרבה יותר קשה מדור ראשון לעוני כי דברים מתנהלים בואקום.  והפער נפער".
 
ההתבטאות של אמילי מואטי מגיעה לאחר התבטאויות אחרות שלה שעוררו דיון בעבר על מצב החינוך בארץ. רק לפני שבוע וחצי אמרה באותה הוועדה: "אחת הרעות החולות של מערכת החינוך בישראל זה חינוך למצויינות ותחרותיות. לפעמים מגיעים למצב שתלמידים רצים ולא אומרים שלום לשכן. מעבר ממצויינות למודעות - יותר ספרות, יותר דרך ארץ".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    נגיע למצב? אנחנו עכשיו במצב הזה
    אביטל 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טלי קורה מבין עיניך, ובחני את גלרית הממשלה שלך ותגלי שהתחזית שלךכבר פה עכשיו. שרים מחוסרי כישורים וכשרונות, חלקם ללא השכלה באו "לעבוד" עלינו
    סגור
  • 4.
    חחחחחחחחחח כבר היום בלי בגרות מנהיגים
    אילן האקדמאי 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל עלובי השכל וההשכלה נמצאים בכנסת , למעט בודדים מדובר בשלטון הבערות
    סגור
  • 3.
    איזו אישה מגעילה (ל"ת)
    אורן 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    דברי הימים א'
    אחד שיודע 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מורה במערכת החינוך משכיל יותר ממואטי, שקיים פער תהומי בין הצהרותיה למעשיה. אולי כדאי קודם שתעשה סדר בביתה ובענייניה לפני שמטיפה לאחרים. כמו כן, ראוי שתחשוף בפני הציבור את האופן בו השתכרה עד שהפכה לחברת כנסת וגם תספר אילו נכסים יש לה ולילדיה מחוץ לגבולות ישראל. מתי יגיע העיתונאי שיחשוף את הסיפור האמיתי הרחוק מאוד מאגדת סינדרלה
    סגור
  • 1.
    יאיר לפיד בן של טומי לפיד
    חחחחח.... 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבא קנה לי אוטו אבא סידר שירות בצבא אבא אבא אבא
    סגור