תקשורת ומדיה

כתב הספורט בידיעות אחרונות העליב ספורטאי, איך העיתון הגיב?

עמיר פלג התייחס בטורו בעיתון במילים לא ענייניות כלפי הקלע הישראלי סרגי ריכטר, מגיב שיתף וצייץ כי מדובר בחוסר כבוד, העיתון כעת מתנצל בציוץ רשמי: "התבטאות אומללה ומיותרת שלא הייתה ראויה לדפוס"
מערכת ice |  3
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון (צילום אייס)
לא הרבה פעמים כלי תקשורת ישראלים מתייחסים לטוקבקים ותגובות בנוגע לפרסומים שונים שלהם. לפני זמן קצר ידיעות אחרונות בחרו כן להתייחס ואף להתנצל על מילים פוגעניות שנכתבו בצד עמיר פלג כלפי הספורטאי האולימפי סרגי ריכטר.
משתמש בשם יזהר קישון צייץ תמונה מתוך הטור של פלג ובו הפובליציסט תחת הכותרת של התייחס לספורטאים המיותרים במשלחת הישראלית לטוקיו כתב על הקלע הישראלי סרגי ריכטר "שכמיטב המסורת בענף לא פגע, אך עקב היותו חמוש ניתן להתייחס אליו כמאבטח". קישון כתב את הישגיו של ריכטר,הלין על הזלזול בו וביקר את העיתון "סרגיי ריכטר. 3 אולימפיאדות. 3 מדליות באליפות אירופה. אבל הוא לא הצליח בטוקיו אז עמיר פלג קורא לו מיותר, ומאבטח. עיתונאות".
כידוע המשלחת הישראלית לאולימפיאדה כולה שבה בימים האחרונים לישראל מלאה בהישגים (18 גמרים ו-4 מדליות מתוכם 2 אלופים אולימפיים) שמיצבו את האולימפיאדה בטוקיו  כמוצלחת ביותר שהייתה לישראל אי פעם. בעיתון לא נשארו אדישים השיבו בציוץ מחדש לביקורת וצייצו בעצמם התנצלות "צודק. התבטאות אומללה ומיותרת שלא הייתה ראויה לדפוס. אנחנו מתנצלים בפני סרגיי ריכטר ובפני כל מי שנפגע".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחלה עמיר פלג שבעולם? יזהר מי?? מי הוא בכלל? (ל"ת)
    אביניר 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יזהר קישון משתמש בגראס. קישון כתב ספורט שמאלן קיצוני
    ג'ינג'י קלבסה 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להגדיר אותו משתמש זה לאתגר את המונח תמימות. בואו אייס עשו עליכם אחלה סיבוב . קישון מתחרה של פלג. קישון פסול לעדות!
    סגור
  • 1.
    לא יודעת אילו שחיתויות האיש חשף, ועל מה ניתן לו אומ"ץ.
    אחת 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לטנף על אנשים שהגיעו להישגים, השקיעו וללעוג להם זו לא עיתונות. זו גם לא עיתונות לחפש את המדדים הכי פחות מחמיאים ולהשתמש בהם באופן שזורה חול בעיני הציבור. (הייתי משווה את מידת ההשקעה בספורטאי, למשל, ביחס להישגים בכל האליפויות הנחשבות - והייתי מעדיפה לעשות זאת באופן מכבד. בענף).
    סגור