תקשורת ומדיה

יו"ר ארגון העיתונאים חושפת פאדיחה במשרד הבריאות

נורית קנטי סימסה למוקד הוואטסאפ של משרד הבריאות שם נטען כי הם עובדים עד השעה 22:00 בלילה, לחצה על הבקשה לשוחח עם נציג אך קיבלה תשובה מפתיעה
מערכת ice |  2
נורית קנטי (צילום נירי גתמון)
השעה קצת אחרי 20:00 בערב. יו"ר ארגון העיתונאים, נורית קנטי סימסה לקו מוקד הוואטסאפ של משרד הבריאות שאמור לתת מענה לשאלות אזרחים בנוגע לקורונה שככל הנראה מופעל על ידי בוט. הספרה 5 הייתה אמורה להעביר אותה לשיחה עם נציג, אך במקום זאת היא קיבלה הודעה מפתיעה.
בהודעה שנשלחה מיד מטעם הבוט נכתב: "שלום ותודה שפנית למשרד הבריאות. מוקד ה-Whatsappp סגור כעת. ניתן לפנות בשאלות בנושאי קורונה למוקד קול הבריאות בין השעות 8:00-22:00 ולמוקדי קופות החולים בשעות הפעילות". קנטי למעשה התקשרה בשעות הפעילות בהן נכתב כי המוקד עובד, אך קיבלה הודעה כי הוא סגור. היא צייצה מיד צילום מסך וכתבה "לדעתי השעה לפני 22:00...."
 
הפאדיחה הזו של משרד הבריאות שיו"ר ארגון העיתונאים חושפת מצטרפת לביקורת שהעביר מוקדם יותר הערב דידי הררי שחלה בקורונה בשבוע שעבר. השדרן דיבר בתכניתו ותקף את משרד הבריאות כי הטיפול בו היה מחדל "לא התקשרו אלי ולא הייתה כל ביקורת מצד גורמי הבריאות מרגע שקיבלתי את ההודעה שאני חולה. אחרי הבדיקות קיבלתי הודעה שאני חיובי, קיבלתי דף הנחיות - ומאז דממת אלחוט. אין טלפון אחד ממשרד הבריאות לראות אם אני בסדר או לא, אם יצאתי מהבית או לא", ציין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצטערים משרד הבריאות עסוק רק בלפמפם עבור חברת פייזר
    משרד החיסונים 08/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד החיסונים של פייזר לא משרד הבריאות של ישראל יש לכם טעות בשם
    סגור
  • 1.
    אוי אוי אוי (ל"ת)
    חמוצי 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור