תקשורת ומדיה

בנט תחת מתקפה חריפה: "מעולם לא היתה לו אידיאולוגיה"

בימין יש מתקפה חריפה על ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות הריאיונות שלו לכלי התקשורת אמש. בין התוקפים: פוליטיקאים מהאופוזיציה ועיתונאים המזוהים עם הימין הפוליטי. ברדוגו: "שכח שאסור להשיל את כל האידיאולוגיה בחדר הזה, בושה"
מערכת ice | 
מרב מיכאלי בנט (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
בעקבות הריאיונות אתמול (שלישי) של ראש הממשלה נפתלי בנט לכלי התקשורת הגדולים: כאן 11, קשת 12, רשת 13, אתר Ynet ואתר וואלה. בנט שהחרים את ערוץ 20 ספג ביקורות קשות ממגישי וכתבי הערוץ ומתומכי ממשלת השינוי בנט קיבל "ליטופים" ותמיכה. הריאיונות ממשיכים לעורר סערה ועיתונאי הימין ופוליטיקאים מהאופוזיציה יוצאים  נגד ראש הממשלה.
בקרב העיתונאים, יעקב ברדוגו יצא במתקפה נגד בנט: "בנט הקפיד לא להגות את שמו של ראש הממשלה נתניהו אלא לומר ׳קודמי׳…בחדר הזה רק פוליטיקה מובילה את בנט הטרוד בהפקות אלבומי צילומים…"
בציוץ נוסף, כתב ברדוגו: "בנט:'בחדר הזה אתה חייב לבוא נקי, להשיל את כל הפוליטיקה מאחור' הכריז המצביא הגדול אך שכח שאסור להשיל את כל תפיסת העולם והאידיאולוגיה בחדר הזה…בושה"
בציוץ שכתב אתמול הוסיף ברדוגו: "בנט מתראיין הערב ליונית לוי ותמר איש שלום. בשיא התחלואה היומית יגיע המצביא בנט לפינת הליטוף לספר לעם היושב בציון על ארץ זבת חלב ודבש. המצביא הגדול בנט לאחר יומיים בתפקיד הבובה עם אלבום תמונות עם נשיא ארה״ב, מלך ירדן ונשיא מצרים מתייצב לקבל מדליה מיונית ותמר"
 
חברת  הכנסת לשעבר מהליכוד, אוסנת מארק תקפה גם כן: "אם בנט לא היה מפחד כל כך מנתניהו ולא היה מחוויר ומתגמד בהשוואה אליו, הוא היה מסוגל להוציא את המילה 'נתניהו' מהפה. האסטרטגיה הפתטית הזאת של לקרוא לו קודמי 17 פעמים בראיון רק מוכיחה כמה הוא רועד מלהזכיר לאזרחי ישראל שהיה פה ראש ממשלה אדיר לפני שלושה חודשים וכמה הוא עצמו קטן ועלוב".
בליכוד בכלל שיחררו עם סיום שידור הראיונות הודעה לתקשורת: "כולנו ראינו רק לפני שלושה חודשים מה שווה מילה של בנט - כשהוא מתראיין הוא בדרך כלל עושה את ההפך. במקום להכיל למעלה מ- 1000 נפטרי קורונה, את פיגועי הטרור ואת המירוץ של איראן לגרעין - מוטב שבנט יפסיק לעסוק רק בהישרדותו ויעבוד למען בריאותם וחייהם של אזרחי ישראל".
פוליטיקאים נוספים מהאופוזיציה יצאו נגד בנט כמו יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ': "בנט בעצם אומר בפה מלא שמעולם לא היתה לו אידיאולוגיה. שהוא שיקר כל השנים כשהוא הציג את זה כך. שכל אמירות העבר שלו בכל נושא היו בסך הכל 'פוליטיקה' שאותה הוא משיל מעליו עכשיו. הוא כמובן ממשיך לשקר, וגם עכשיו הכל אצלו פוליטיקה. אני צריך להוסיף בוידוי יום הכיפורים שלי 'על חטא שחטאתי בלהאמין לו וללכת איתו לא מעט שנים'. ומאחר ועבירות שבין אדם לחברו אין יוה"כ מכפר עד שירצה את חברו, אני חייב להתנצל בפני עם ישראל על חלקי בשובו לפוליטיקה אחרי שלא עבר את אחוז החסימה. סליחה! והעיקר קבלה לעתיד: זה לא יקרה שוב".
גם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר תקף: "שומע את הראיונות של בנט ותוהה האם הוא חושב שכולנו מטומטמים??? 'אנחנו מגיבים יותר מתמיד... עבאס בא רק להשפיע אזרחית...הממשלה גן עדן' - אדוני ראש הממשלה? אתה חי בישראל??"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה