תקשורת ומדיה

כתב הארץ לגולש: "תתאבד כבר"; כך עמוס שוקן הגיב

עירד צפריר הגיב גולש שיצא נגד מתנגדי החיסוניםהציע לעוקב: "תתאבד כבר". הבעלים והמוציא לאור של העיתון, עמוס שוקן, החליט להגיב בפרהסיה וכתב על כך בדף הטוויטר. האם מקרה נווה דרומי יחזור על עצמו?
מערכת ice |  2
עמוס שוקן (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
עמוס שוקן, מו"ל ובעלים של עיתון "הארץ" יצא אמש (שבת) נגד כתב הארץ, עירד צפריר. שוקן העלה צילום מסך של  מספר  ציוצים של  צפריר לאחר שאחד העוקבים הציע לו להתחסן וצפריר הביע התנגדות, לצד צילום המסך שוקן יצא בצורה שנויה במחלוקת ובפומבי נגד הכתב של "הארץ".
בצילום המסך נראה גולש המכנה את עצמו: "פארקר". בפברואר האחרון, דף הטוויטר של מעריב העלה סרטון של הפגנה מהבימה נגד התו הירוק וחובת החיסונים. פארקר הגיב לסרטון: "מתנגדי חיסונים ומפיצי מחלות אמיתיים. חלאות מרושעים בקטע אחר. איפה המשטרה שתיכנס שם בכולם בשיא הכוח? אין שם אחד עם מסכה". צפריר הגיב: "בוט ממומן בשירות הפאשיזם". פארקר הגיב: "תתחסן כפרה". צפריר תקף: "תחטוף סיפיליס חלאה, ותטפל בזה עם הכסף שמממן אותך". פארקר השיב אש: "אתה כזה אפס פסיכופט. רואים לך את הטירוף בעיניים". וצפריר הציע "תתאבד כבר". חשוב לציין שנכון להיום צפריר מחק את הציוץ.
שבעה חודשים לאחר מכן, הבוס נכנס לעניינים ואמש כתב ציוץ חריף בפומבי נגד העובד שלו. שוקן: "עירד צפריר, אתה יכול להסביר לי את הדברים האלה שכתבת כאן, ואיך זה מתיישב עם היותך איש הארץ?". לאחר מכן הסביר: "עירד צפריר ואני שוחחנו על האירוע הזה, שלדברי עירד קרה לפני 7-8 חודשים. קיבלתי את ההסבר של עירד על מה שהיה ואת דבריו שגם הוא הסיק ממנו מסקנות, ומבחינתי זה מספק".
 
ברשת עקצו. רועי כהן, כתב הכדורסל של ערוץ הספורט תייג את העורך הראשי של הערוץ אורי דגון וביקש: "אולי גם אתה תעשה לי שימוע בטוויטר? נראה לי כיף". עורך "מהצד השני עם גיא זוהר", יואב רבינוביץ' כתב: "זו בדיוק הסיבה בגללה חסמתי את גיא זוהר בטוויטר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקשר לנוה דרומי?
    הדס 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עירד צפריר הוא עיתונאי (במשקל נוצה) שעובד ב״הארץ״. נוה דרומי (שלא עבדה ב״הארץ״) פרסמה טורים (ביביסטים למהדרין) במדור הדעות של העיתון.
    סגור
  • 1.
    בחיי ששוקן איבד את זה. הוא ועירד הם שני אפסים (ל"ת)
    ליאת 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור