תקשורת ומדיה

סמוטריץ' תמך בפריג', כתב כאן 11 הצליח להביך אותו?

יו"ר מפלגת הציונות הדתית הוציא הודעת תמיכה לשר עיסאוי פריג' ושיבח אותו. כתב כאן 11 הביך אותו עם סרטון של חבר הכנסת, עו"ד איתמר בן גביר בנאום של פריג' במליאה
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
יו"ר רשימת "הציונות הדתית", בצלאל סמוטריץ', הוציא היום (רביעי) הודעת תמיכה בשר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג'. התמיכה נעשתה לאחר הדיון הסוער במליאה שבו השר יצא במתקפה חסרת תקדים נגד חברת הכנסת מ"הרשימה המשותפת", עאידה תומא סלימאן, על הצעת החוק שלה בנושא הנצחת הטבח בכפר קאסם.
"יש לי מחלוקות קוטביות מאוד איתו, אבל עיסאווי פריג' הוא שחקן נשמה ולקח ללב אמיתית את האירוע היום במליאה". כתב סמוטריץ' לאחר שפריג' פונה מהמליאה כשהודיע כי הוא לא חש בטוב והמשיך "הוא תומך בהיותה של ישראל מדינה יהודית, מתנגד לטרור, ואף הגיע לנחם את משפחתו של ראובן שמרלינג הי"ד מאלקנה שנרצח בידי טרוריסט בישובו כפר קאסם.
 
היחיד מהפוליטיקאים הערבים בכנסת שמייצג באמת את טובת מצביעיו במגזר הערבי ולא עסוק במאבק לאומי נגד מדינת ישראל כמו תומכי הטרור האנטי ציוניים ברע"מ ובמשותפת. הוא ודומיו יכולים וצריכים להיות שותפים במדינת ישראל. זה לא יטשטש את הויכוחים הנוקבים שיש לי איתו, כמו עם רבים בשמאל הישראלי, במגוון שאלות של זהות וערכים ותפיסות מדיניות. אבל מי שמקבל את כללי המשחק ואת ההגדרות היסודיות של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית הוא שותף לויכוח. התקשרתי עכשיו לדרוש בשלומו ולאחל לו בריאות איתנה".
כתב כאן 11, מיכאל שמש, שיתף את הציוץ של סמוטריץ' והוסיף עקיצה יחד עם סרטון מערוץ הכנסת בזמן הנאום של פריג'. בסרטון , רואים את ח"כ איתמר בן-גביר מהסיעה של סמוטריץ', מוחא כפיים ומלהיט את האווירה שגם ככה סערה. שמש כתב: "אם ככה, למה שותפך איתמר בן גביר לעג לו ומחא כפיים כשהוא דיבר 'כבן למשפחה שכולה' מדם ליבו מעל הדוכן?"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עאלק הביך
    דני 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד בן אדם לעצמו. הם יכולים לחלוק ביחס לעיסאווי
    סגור