תקשורת ומדיה

רונן צור פתח אתר תחקירים והותקף: "רקוב ומופרע"

העיתונאית שרון שפורר פירסמה התכתבות בוואטסאפ עם היועץ האסטרטגי רונן צור שבו הוא מאיים עליה בתביעה כשנשאל על האתר. עורך וואלה בראנז'ה, דוד ורטהיים הצטרף לחגיגה ותקף: "האיש שמייצג מטרידנים (לכאורה) ושאר לקוחות בעלי הון - עומד מאחורי מיזם תחקירים"
מערכת ice |  2
רונן צור (צילום רמי זרנגר)
העיתונאית העצמאית שרון שפורר מ"המקום הכי חם בגיהנום" חשפה הבוקר (רביעי) שיחת וואטסאפ שלה ושל היועץ האסטרטגי רונן צור ועל הדרך חשפה כי צור עומד מאחורי אתר תחקירים חדש. עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים יצא נגד צור גם כן. 
שפורר העלתה צילום מסך של שיחת וואטסאפ עם רונן צור. בשיחה שהועלתה לטוויטר של שפורר, העיתונאית שלחה לרונן צור לינק לאתר "צ'אנל" המגדיר עצמו כאתר תחקירים אקטיביסטי ושאלה: "זה  שלך? די נו רונן", שפורר המשיכה ברצף הודעות: "אי אפשר ככה", "מי כותב לך שם למען השמה?", "אגב אתה עובד עם אוחובסקי הבנתי?". יש לציין שלפני רצף ההודעות ששפורר כתבה היא מחקה הודעה. 
רונן צור השיב בהודעה משלו שבו הוא הודיע לשפורר כי הוא חוסם אותה וכתב: "כינית אותי רקוב. בזה הסתיימו יחסינו ואת נחסמת. תכתבי דבר מה לא נכון: תתבעי מיד. קחי בחשבון שאנחנו יודעים היטב מי הגורם שהקים את האתר שמשלם לך ומה מקור כספיו".  שפורר השיבה: "וואווו. אתה מאיים עליי? אתה רציני? אגב. מילא זה אבל אם רק היית יודע איזה טייקון עשה לי ילדים הייתה בהלם". 
 
בהמשך שפורר העלתה ציוץ נוסף וביקורתי על צור וכתבה: "האיום של רונן צור משעשע אותי ברמה האישית. אבל זה לא באמת משעשע. אדם רקוב מופרע חסר עכבות. מייעץ כאן לאנשים כגנץ, מפלגת העבודה ואינספור בעלי הון מפוקפקים. במקום שינודה ע"י התקשורת מאמצים אותו כל חדלי האישים לחיקם; זה חייב להפסק! מבקשת מכל עיתונאי שאוים על ידו לאזור אומץ ולפרסם זאת".
תומר מיכלזון שעורך את ב"מקום הכי חם בגיהנום"  יצא להגנת חברתו לאתר וכתב: "רונן צור מאיים על המקום הכי חם ושפורר. זאת השיטה הרי של כל אותם יועצי תקשורת, שאחראים לחלק גדול ממה שאתם מקבלים בסוף בתקשורת".
גם עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים העלה צילומי מסך לדף הטוויטר שלו מאתר התחקירים וכתב: "ענק. היחצן רונן צור הקים 'אתר תחקירים אקטיביסטי'. זו לא בדיחה. האיש שמייצג מטרידנים (לכאורה) ושאר לקוחות בעלי הון - עומד מאחורי מיזם תחקירים! זה כמו שרני רהב יקים אתר למלחמה בתופעת ההון-שלטון-עיתון. אם יקרה לפחות מקווה שתהיה שם הגהה. ויש אפילו התייחסות לזה ב'תקנון'. צחוק בצד, הוא יכול להפעיל ככה לחץ על עיתונאים באיום על 'תחקיר' נגדם. סליחה שאני חושב רק ביקורתי, כן? מתנצל מראש כמובן על המחשבה הזדונית והפנטזיונרית הזו".  גיא לרר שיתף את אותו הציוץ וכתב: "להתרחק".
  
יש לציין, באתר קיימות כתבות לפחות מאוגוסט האחרון והודגש כי מדובר בהרצה. בתקנון האתר יש סעיף שלם שמוקדש לגילוי נאות ובו נכתב: " אתר צ'אנל והחברה כהגדרתה לעיל, הינה חברה בבעלות בשרשור של רונן צור ואמיר נאמי, שהם גם הבעלים של משרד היעוץ –  צור תקשורת. יש להדגיש, כי צור ונאמי לא יהיו מעורבים בכל צורה שהיא בפעילות כתיבת, עריכת הכתבות ועבודת מחלקת התחקירים ו/או בשיקולים לביצוע ו/או לפרסום כתבות ותחקירים. במידה ויתקבל מידע, ומערכת האתר תחליט לקיים תחקיר, אזי מובהר מראש כי לגבי מושא התחקיר או אותו גורם שנעשתה אליו פניה לקבלת תגובה ביחס לתחקיר – הוא לא יהיה / לא יתקבל כלקוח של חברת צור תקשורת בתקופה של 12 חודשים מתחילת ביצוע התחקיר, וזאת על מנת למנוע כל ניגוד עניינים לגבי עריכת התחקיר".
צור בתגובה העלה ציוץ משלו לדף הטוויטר וכתב: "שרון שפורר, תומר מיכלזון, דוד ורטהיים וחיים לוינסון. אצלנו יודעים הכל על האינטרסים של מי שמשלם לנו. אצלכם לא. יהיה מענין לקרוא את הגילוי הנאות שלכם על מקורות הכסף, האינטרסים העמוקים והאפלים והסודות שהוסתרו עד כה. Follow The Money".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי מה הבעיה שלכם
    תומר יהב 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיהיה מטרידן ומגן על מטרדינים וגם רוצח סידרתי אם הוא רוצה לחשוף עבריינים בישראל - מה הבעיה בזה ?? אם הוא רוצה לחשוף מושחתים /עבריינים שהם כאלה שמתחזים ללוחמים בשחיתות - מה הבעיה עם זה ? אני בעד שכל אחד שרוצה - יפתח את הפה על כל עבירה שהוא יודע עליה ויחשוף אותה ולא משנה מי העבריין כל עוד זה נעשה בצורה גלויה - שזה שמאשימים אותו /מכפישים אותו - יכול לראות ולהגיב אז איפה הבעיה ? הבעיה היא כשמרעילים על אדם מאחורי הגב - בלי שהוא מודע לזה ובלי שהוא יכול להוכיח ולתבוע דיבה אם זה שקרים כשזה מאחורי הגב - אז רוב הסיכויים שיהיו שם הרבה שקרים ולא משנה איזה גורם עלאק אמין - כותב את זה
    סגור
  • 1.
    רגע, זה האתר שהומואים צריכים לפחד ממנו?
    Gri 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כאן הוא אמור ״לחשוף״ את ההומואים הקשישים שמקיימים יחסים עם צעירים כדי להסיט את האש מגל אוחובסקי, אבל אף כלי תקשורת לא משתף עם זה פעןלה?
    סגור