תקשורת ומדיה

דני רופ בבית הקברות, האם גילה רוחות רפאים בטסלה?

אחרי גל הניסויים ברחבי העולם שהגיע גם לישראל, המגיש התנדב לעזור לתכנית 'הצינור' לבדוק את הסוגיה ונכנס עם רכב הטסלה שלו לבית עלמין כדי לבדוק האם באמת טסלה מסוגלת לזהות רוחות, וזו המסקנה
מערכת ice | 
מאחורי הכסף עם דני רופ (צילום מסך רשת 13)
אחרי הניסוי המטורף שנערך בבית הקברות בישראל בו תועדו רוחות רפאים חוצות את הדרך לפני רכב טסלה שלכאורה זיהה אותם, גם בתכנית 'הצינור' נדרשו את הסוגיה ובחנו את המקרה באמצעות דני רופ, שהוא בעצמו בעלים של רכב טסלה.
לרר אמר: "חיפשנו מישהו עם טסלה ורוח טובה, אז שלום לדני רופ בבית עלמין אי שם. אל תהיה מבוהל מדי, הכל בסדר זה כולה בית עלמין", רופ השיב: "כן, בלילה, בחושך שיש רוחות מסביב.נסביר את הסרטונים האחרונים, לטסלה יש חיישנים חיצוניים ומזהה הולכי רגל ורכבים, עצמים שונים, אבל הסרטונים שרצים בחו"ל ובארץ מראים אנשים ששמים את הרכב בדרייב בבית עלמין שהוא ריק מאדם ורואים רוחות רפאים".
לרר שאל: "החלטתי לנסות את זה בעצמי פה, זה דרש אומץ להכנס לפה בשעה כזו ולחפש רוחות רפאים. עשיתי דברים הזויים בחיים שלי, אבל זה עוד לא קרה", לרר שאל: "יש הסברים טכנולוגיים?", רופ ענה: "אולי זה באג, קשה לי להאמין", לרר הציע: "למה מסתבכים, אולי פשוט יש פה רוחות רפאים".
 
רופ הציג את המסך ברכב הטסלה שלו, העביר את הרכב למצב נסיעה: "החיישנים מתחילים לפעול, אם יהיו פה רוחות רפאים היית רואה דמויות של אנשים רצות לפנים, בינתיים אני לא רואה שום דבר".
לאחר כמה דקות השידור חזר לרופ שביקש: "תשחרר אותי מפה כבר, אין פה שום רוחות רפאים, נסעתי פה אחורה וקדימה. תחזית במטוס ובמקרר עשיתי, אבל בבית קברות?", לאחר שלרר הציע לו להגיש את התחזית השיב: "יהיה לנו גשם של ממש, בשבת אחר הצהריים זה ייחלש, יהיו כמויות יפות של גשם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה