ויראלי

טסלה מזהה מתים? זה התיעוד המחריד מבית הקברות

ניסוי הזוי שרץ ברשתות החברתיות מראה יכולות ספק בדיוניות של רכבי הטבלה ומערכות הבטיחות והבקרה שלהן לזהות רוחות רפאים כהולכי רגל שמתהלכים ליד הרכב, צפו בסרטון המבעית
מערכת ice |  5
טסלה (צילום unsplash)
רכבי הטסלה הגיעו אלינו לפני כמעט שנה בסערה וכבשו את השוק הישראלי, גם אם לא כולנו מחזיקים באחת, ישראלים רבים מתעניינים ביכולות של הרכב המתוחכם. אחת המערכות שטסלה מתפארת בהן היא זיהוי הולכי הרגל שמתאפיינת ברגישות גבוה לזהות תזוזה שמתרחשת בסביבת הרכב, לצד צילומים מקיפים של המכונית שמטרתם למנוע גניבות.
ביממה האחרונה מסתובב ברשתות החברתיות סרטון שמתעד יכולת, אמם מוטלת בספק, אבל מטורפת עד כדי אימה, לפיה, מערכת זיהוי התזוזה של טסלה מצליחה ללכוד תנועות של רוחות ושדים. צריכים לנחות רגע למילים מציאותיות? מדובר בסרטון שצולם כאן בארץ בבית העלמין שבישוב שילה. 
צפו בסרטון (צילום: שגיא ואנונו)
צלם הסרטון, מתעד אותו ואת חברו הסקפטי כשהם ברכב, ומסביבם אין איש ולאחר מספר שניות צג המערכת שבמסך הטסלה מתחיל להציג קלט של הולכי רגל מסביב לרגל באופן רנדומלי מימין או משמאל, כשלטענתו מדובר ברוחות שכן אין איש חי שמסתובב ועלול לעורר את המערכת.
יש מניעים שונים שיכולים לגרום למניפולציות כאלה על המערכת ומשתמשים שונים ברכב מעידים כי עצמים מעט גבוהים מזוהים לפעמים במערכת כהולכי רגל, לצד זאת יש טענות שסוברות שאכן מדובר בזיהוי של רוחות.
 
לא ברור אם מדובר במניפולציה על המערכת הרגישה שכן בארה"ב מסתובבים הרבה תיעודים כאלה, אבל לחלוטין מדובר במחזה מבעית ומשעשע באותה נשימה. ובסך הכל, כולנו נהנים עדיין להתלהב מטסלה וזה רק עוזר לנו עם התחביב הקולקטיבי הזה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רכב טבלה
    עמי 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה חמודה אבל זה עתלפים תלוי רגועים.
    סגור
  • 3.
    כדאי שיבדוק את המערכת במקום אחר יתכן שיש רגישות יתר בחי (ל"ת)
    גידי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לנשמות הללו צריך מיניין לתפילה שיעלו למקומן
    גל 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המשפחות צריכות לקיים מיניין לעזור לאלה המטיילות בארצי להתפלל שיוכלו למצוא נחת היכן שמקומן . צחוק צחוק אבל נשמה לא באמת מתה היא קיימת זה כמו פאנטום.. לא מאמינים אל תאמינו אבל כאשר נשמה צריכה להפרד מהגופה שלה קשה לה ולכן נועדו התפילות במיניין וביהדות ואפילו בדתות אחרות מתפללים לעזור להן להפרד.
    סגור
  • 1.
    צלם של הסרטון
    יעקב 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצלם הוא שגיא אואנונו מהישוב שילה
    סגור
  • גם ברחש נראה כמו בן אדם... (ל"ת)
    חכם בלילה 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור