השוק

טסלה בשדרוג מטורף: זה מה שיכללו הרכבים ב-2022

ענקית הרכב של אילון מאסק טסלה תוסיף את 'Superhorn' עבור מודל 3 ו-Y, הרמקול החיצוני החדש יצטרף לעדכוני חומרה נוספים עבור דגמי 2022. ואיזו עוד תוספת חדשה נחשפה בדוח שדלף?
מערכת ice |  3
טסלה (צילום unsplash)
ייתכן שטסלה תוסיף רכיבי חומרה חדשים לרכבי 2022 מודל 3 ודגם Y הקרובים שלה - כולל "Superhorn" חדש "הכל-באחד" המשלב צופר, אזעקה ורמקול. תכונה זו ועוד נחשפה (דרך Electrek) במסמך שדלף בפורום טסלה בגרמנית TFF.
נראה כי השינויים המפורטים ברכיבים המוצגים במסמך נועדו לעיני הרגולטורים האירופיים. טסלה בדרך כלל לא מסתדרת עם תכונות חדשות עם שנות הדגם באותה מידה כמו רוב היצרנים האחרים. לדוגמה, החברה החלה להוסיף את המחשב החדש לנהיגה עצמית מלאה (HW3) למכוניות באפריל 2019. ואז, בספטמבר אותה שנה, היא החלה לכלול רמקול חיצוני מתחת לפגושים בדגם 3 (כדי לעמוד בחקיקה המחייבת כלי רכב חשמליים להיות מצויד במערכת התרעה להולכי רגל).
 
תוספת הרמקולים החיצוניים הזו הייתה מרכיב של מערכת ההתראה על רכב אקוסטית (AVAS) של טסלה, הפולטת צלילים כדי להזהיר הולכי רגל לא קשובים בקרבת מקום (בשל כלי רכב חשמליים שקטים יחסית לרכבים עם מנועי בעירה פנימית). החברה, הידועה בחידושים המוזרים שלה, הוסיפה מאוחר יותר צלילים חדשים שפוצצים מהרמקול החיצוני לאחר צפירת הצופר - כולל פעימות עיזים וקרעי מפלצות.
החלק החדש אמור להחליף את המערכת הנוכחית, הרשומה כ-"Superhorn (צופר 3 ב-1, אזעקה, רמקול) גרסת AVAS" - מה שמרמז לפישוט מספר חלקי הרמקולים בהם המכונית משתמשת. הרכיב עשוי להכיל רמקול בודד או שילוב של רמקולים שיכולים להפיק את צלילי ה-AVAS, לצפור ולהשמיע את אזעקת Sentry Mode.
 
זה גם עלול להרתיע שינויים לא בטוחים - חלק מבעלי הרכבים החשמליים מעדיפים שקט בתנועה וניתקו רמקולים אזהרה להולכי רגל, כולל בעלי ניסאן ליף וכמה טסלות. עם רמקול ה-All-in-One החדש של AVAS, ניתוק שלו עשוי להיות גם השבתת הצופר.
הרשימה גם חושפת שדגם 3 ודגם Y ישליכו הצידה את סוללות העופרת-חומצה הישנות שלהם עבור גרסאות 15.5V ליתיום-יון (יחד עם אביזרים רעננים כמו משאבת שמשה קדמית חדשה התואמת את המתח החדש). טסלה כבר ביצעה שינוי דומה למודל S ודגם X החדשים 2021. שינויים בולטים נוספים כוללים מכ"ם חדש לתא נוסעים ומצלמת אינפרא אדום לדגם Y, חלונות למינציה של דלת אחורית ומחשב מידע בידור חדש
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה זה האתר ההזוי הזה עם הכותרות המוגזמות והתרגומים
    חיים 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    המביכים. מוזר ממש
    סגור
  • 2.
    תרגום עילג ומאוד לא מדוייק של הכתבה המקורית.
    ח 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מומלץ ליקרוא את המקור, וטוב יעשה אם הכתבה הזו תוסר, היא גורמת ל ice להראות לא מהיימן.
    סגור
  • 1.
    זו כתבה עילגת (ל"ת)
    אני 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור