דיגיטל וטק

טסלה השיקה בהפתעה רכב חשמלי לילדים בלבד

יצרנית המכוניות החשמליות השיקה את המכונית הקטנה ביותר שלה – טרקטורון לילדים. כמה היא עולה ומה יש בה שמצדיק את המחיר הזה?

יאיר מור | 
הטרקטורון לילדים של טסלה (צילום Tesla)
טסלה השיקה בהפתעה מוצר נוסף שאף אחד לא בדיוק ציפה לו: יצרנית הרכבים החשמליים ייצרה טרקטורון חשמלי לילדים, תחת השם Cyberquad for Kinds.
 
לדברי החברה, גוף הטרקטורון עשוי פלדה, בצורה המעוצבת בהשראת טנדר ה-Cybertruck המשוריין שלה שהוצג ב-2019 והשקתו נדחתה כבר מספר פעמים. המושב מרופד בחומר רך יותר. יש לו הנעת 4x4, בולמי זעזועים בניתנים להתאמה אישית ובלמי דיסק בגלגלים האחוריים. בנוסף, כמו כל מכונית של החברה, הוא מצויד בפסי תאורה מסוג LED.
מהירות הנסיעה המקסימלית של הטרקטורון היא 16 קמ"ש והסוללה שלו מספיקה לנסיעה של עד 25 ק"מ בטעינה.

הטרקטורון מיועד לילדים בני 8, והחברה מבטיחה כי הוא "יתחיל להישלח תוך 2-4 שבועות", אם כי היא מדגישה כי לא בטוח שיגיע למזמינים בזמן לשמש כמתנת חג מולד לילדיהם. מחירו, אגב, 1,900 דולר, שהם כ-6,000 שקל.
כזכור, זה כבר המוצר השני שמושק השבוע בעיצוב ששואב השראה (קרי: מהווה קידום מכירות) מהסייברטראק. רק יממה לפניו מכרה החברה דרך האתר שלה למשך מספר שעות משרוקית הנראית כמו גרסה חסרת גלגלים של הטנדר המשוריין ועולה 50 דולר. בעבר השיקה טסלה מוצרים מוזרים נוספים לקידום מכירותיה, כמו גלשן בעיצוב מכונית טסלה שהושק ב-2018 במחיר של 1,500 דולר, טקילה בבקבוק בצורת ברק שהושקה לפני כשנה ועלתה 250 דולר, וכמובן הלהביור של החברה האחרת של מאסק, העוסקת בימי שגרה בכריית מנהרות למערכי תחבורה תת-קרקעיים, שעלה 500 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה