תקשורת ומדיה

רינה מצליח חוטפת: "לא משתלטת וקוטעת דברים במקומות שגויים"

העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר יצא נגד התכנית של קשת 12: "גם הערב טעיתי בצפיה ב"פגוש את העיתונות". לאולפן שבו חילופי דעות בשידור קשה להקשיב עד בלתי אפשרי. רוב האורחים לא מניחים ליריביהם לדבר לסיים משפט"
מערכת ice |  12
רינה מצליח (צילום קשת 12)
ביקורת מפתיעה במיוחד נשמעה אמש (שבת) נגד 'פגוש את העיתונות' של רינה מצליח בקשת 12, כאשר העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר שיתף מדוע טעה בכך שבחר לצפות בתכנית הוותיקה.
אחימאיר כתב: "שבוע טוב. גם הערב טעיתי בצפיה ב"פגוש את העיתונות". לאולפן שבו חילופי דעות בשידור קשה להקשיב עד בלתי אפשרי. רוב האורחים לא מניחים ליריביהם לדבר לסיים משפט".
 
עוד כתב אחימאיר בביקורת נוקבת על התכנית: "המנחה מצליח אינה מצליחה להשתלט קוטעת דברים במקומות שגויים ומסייעת לשותף לדעתה האישית. הנ'ל מעיר כמי שרוצה לשמוע. זה הכל. נו?!".
 
אגב, העיתונאי התייחס גם לתחקיר של איילה חסון ברשת 13 על מינוי שי ניצן לרקטור הספרייה הלאומית: "בבית דין לעבודה החל משפטה של השרה מרב מיכאלי, עקב תלונתה של מי שהיתה עוזרת בלשכתה בכנסת. התלונה היא על התעמרות מצד מיכאלי. על כך לא נמצאת אף מילה של דיווח בעיתון "הארץ". שרה נתבעת בבית המשפט, זו איננה ידיעה לפירסום, לידיעת הקוראים? בעצם,אני מבין: השרה מיכאלי איננה שרה נתניהו".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    סדר באולפן
    אזרחית 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלשלושה. חבל. מוכשרת, עך נכנעת, לא מספיק שולטת בתור מארחת. מנסה לא לחשוב, שהיא מפחדת מי פיות של התוקפות ותוקפים, ולא יודעת להשתלט עליהם: רגב, אלי כהן, אמסלם, דיסטל, גולן, קיש, אוחנה, רגב, כ"ץ, מארק... לא הבנת, כנראה, רינה שכדי להיראות צודקיל, והם לא, כדי לא למצוא את עצמם בהגנה אז ההתקפה, בלי לתת לך להשחיל מילה, - דרך, האידאולוגיה של ליכוד
    סגור
  • 10.
    במקרה של מרב מיכאלי אין הקלטות, אבל עדיין צודק
    גל 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה כבר אפשר לכתוב על זה, כאשר אין שום מידע או הדלפה? אי אפשר למלא כתבה בנושא, אולי מבזק של שורה.
    סגור
  • 9.
    צודק
    רן 01/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יעקב אחימאיר צודק לגמרי. שום רבר אישי נגד רינה מצליח. זה כך בכל תכניות האירוח. גם בתכניות הבוקר. אישית אני נמנע מתכניות הבוקר ותכניות האירוח, וחבל.
    סגור
  • זו התרבות הישראלית, בטח בפוליטיקה
    גל 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה פחות אשמת המנחה. אפשר לראות שאותו הדבר קורה גם אצל איילה חסון, ובערך בכל תוכנית עם פאנל שבו ייצוג לשני צדדי המפה הפוליטית.
    סגור
  • 8.
    אחת התוכניות המרכזיות אבל המנחה אינה מתאימה לתפקיד. (ל"ת)
    איתי 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    רינה מצליח תצאי לפנסיה
    צודק בכל מילה 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נמאס, לראות אותם פרצופים נפוחים במסך
    סגור
  • 6.
    שוק הפשפשים יותר שקט
    גולן 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה שוק מה שהולך שם ב-"פגוש את העיתונות" .רינה מצליח לא שולטת בדיון ואף אחד לא מכבד אותה שם היא מובלת ולא מובילה .צעקות ,עקיצות ..לכן אנחנו לא רואים את זה כי זה לא תרבותי .
    סגור
  • 5.
    מצליח חחח
    גדי 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתי שאני רואה את מצליח בשידור מיד אני מעביר תחנה
    סגור
  • 4.
    חילוף תקול
    אזרח 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם לקחת כמשל את הימין כקבוצת כדורגל, הרי השמאל כשחקני ספסל חיכו להזדמנות . חלק מהקהל ביקש שינוי ההזדמנות של שחקני הספסל הגיעה אבל השינוי לא הגיע! אותו חוק נורבגי, מינויי מקורבים, כמות שרים וסגני שרים כפי שלא נראו מעולם, יחסי חוץ רעועים, טיפול לקוי בביטחון, ר"מ ושרים המטיילים בחול.. אז אני רק שואל; איפה הקהל שדרש שינוי, איפה התקשורת שחיבקה את הקהל שדרש שינוי? שחקני הספסל חלשים יותר מההרכב הקודם זאת עובדה. עם מדינת ישראל חשובה, תשפטו לפי מעשים, ולא לפי אינטרסים, עברה כשנה וכלום לא נעשה!!! אות ואז אלו שקראו לשינוי ולשיתוף
    סגור
  • 3.
    כשאתה מוכר את המדינה הכל מותר (ל"ת)
    ראובן 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    איש אמיץ (ל"ת)
    בראוו 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    אחרי צפיה בפאנלים 12,13, כאן 14
    צופה 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המראינות במצב נורא מתפרצות ואחריהם המרואיינים, נגראים . תראו את הראינות של גאולה אבן ב11 כאן. תענוג. יש חשיבה שאלה ושאלות המשך מהדברים שנאמרים. כל השאר בלבלת חסרת סדר והבנת עומק.
    סגור