תקשורת ומדיה

עמית סגל חוטף אש: "זחוח, פרץ של שגעון גדלות"

בלוגרית הארץ, יסמין לוי, בטור ביקורתי נגד דבריו של עמית סגל שאמר כי היה יכול למנוע את הקמת הממשלה: "דבריו זחוחים ומלאי חשיבות העצמית, לא מפספס הזדמנות להציג במהדורות סקרים המציגים את נתניהו כמנצח בבחירות דמיוניות ואת בנט כלוזר"
מערכת ice |  12
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בלוגרית הארץ, יסמין לוי, בטור ביקורתי וחריף נגד פרשן חברת החדשות עמית סגל, וזאת לאחר דבריו בפודקאסט "הון שלטון", שמגיש עמיתו לשעבר נדב פרי: "בקצב הזה עוד נשמע את סגל מספר כיצד סלל את דרכו של ג'ו ביידן להיות נשיא ארצות הברית".
כזכור, סגל חשף כי היה יכול לסנדל את הקמת הממשלה הנוכחית, שנשענת על רע"מ: "בפעם הראשונה שכמעט עלה בידי לפיד ובנט להקים ממשלה, דיברתי עם קלמן ליבסקינד, ושנינו סיכמנו שממשלה עם רע"ם זו חציית כל הקווים, ואז אמרנו 'אולי נכתוב איזה טור ביחד נגד זה" אמר סגל,  "התייעצתי עם אנשים אם לכתוב אותו, ואני אומר לך בהערכה סבירה, שאם היינו כותבים אותו, כנראה לא הייתה קמה ממשלה. נפתלי בנט עצמו אמר לי את זה (שהיא לא תוקם). הוא אמר: 'תקשיבו אם זה מתפרסם אני לא אקים את הממשלה, שתדע'. התלבטתי מאוד אם לכתוב אותו, והחלטתי מאותם טעמים שאני לא אעשה את זה, כי המשמעות של זה הייתה שאני כבר שחקן מעורב. אתה כבר לא יכול לשחק".
 
יסמין לוי התרעמה על דבריו של הפרשן הפוליטי ואף עקצה אותו: "תרגיע. ממשלת השינוי לא קמה בזכותך", נכתב בכותרת דבריה. לוי הוסיפה לעלוב בסגל כפי סגנונה הרגיל בטורי ביקורת ואמרה כי "דבריו הזחוחים ומלאי החשיבות העצמית", והוסיפה: "פרץ בלתי נשלט של שגעון גדלות", וזאת לאור דבריו שאמר כי היה יכול לעצור את הקמת הממשלה: "סגל סיפר זאת לפרי באגביות, כאנקדוטה גאוותנית לרקורד וכמי שבאמת ובתמים מאמין שהיה בידיהם של שני העיתונאים מהימין לחבור ולטרפד מהלכים גדולים וחשובים מהם".

עמית סגל מתעמת עם אילנה דיין במבצע שומר החומות. צילום מסך
לדברי הבלוגרית, סגל צייר את בנט כשפן, וכי עצם הדבר שראש הממשלה בנט עצמו דיבר איתו על כך הוא מופרך: "קצת קשה לדמיין את בנט על הקו עם לפיד, כולו היסטרי ומזיע: שמע, סגל וליבסקינד זוממים לפרסם טור ביחד, בוא נרד מזה ותגיד לעבאס שיעמוד בקשר", עקצה לוי.
 
לוי גם הוסיפה כי הדבר אינו מפתיע, בהיותו של סגל תומך נתניהו, השופר שלו: " והרי לא יעלה על הדעת שסגל שלנו, שלא מפספס הזדמנות להציג במהדורות סקרים חוזרים ונשנים המציגים את נתניהו כמנצח בבחירות דמיוניות ואת בנט כלוזר, ייתפש כשחקן מעורב", כתבה בציניות עוקצנית, וחתמה: "בקצב הזה עוד נשמע את סגל מספר כיצד סלל את דרכו של ג'ו ביידן להיות נשיא ארצות הברית כשעצר את עצמו מלצייץ "טראמפ, תחזור".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    הוא צודק. פירוט מה קרה.
    נחשון 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגל עמד לכתוב כתבה נגד בנט. כתבה משפיעה בוודאות. בנט התקשר אלי, אמרתי לו, תמסור לסגל שלא יפרסם. ואם יפרסם? או אז אני אצטרך לשבת ולכתוב לו בתגובות, תגובה משפיעה בוודאות. וזהו לא חזרו אלי מאז. בחיי קראתי על זה עכשיו
    סגור
  • 11.
    עמית תתבייש ותתנצל
    פגוע 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רעייתי היא היא חלק מאותם אנשים שאתה רוצה למרר להם את החיים היא חלק מהמסורבי חיסון וזה לא שהיא מסרבת להתחסן. אלא מסרבים לחסן אותה בגלל הטיפולים האונקולוגים שמקבלת ודוחים כל חיסון אז גם אותה צריך להחרים ? האם גם לה רוצה למרר לה את החיים כי לא יכולה להתחסן בגלל מחלתה ? תתבייש לך .ותתנצל בפני אותם אלפי אזרחים שלא יכולים להתחסן אני מקווה כי להבא תשקול את דבריך תתבייש לך .פרשן קטן .
    סגור
  • 10.
    בלוגרית "הארץ" בטאון השמאל, למה ציפיתם?! (ל"ת)
    ביזיון 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 9.
    שופרסגל לא עיתונאי אלא מדברר של סגול השיער
    דן 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    פרשן בשקל וחצי
    סגור
  • 8.
    גב׳ ויזמן טועה סגל אוהד של בנט
    גילי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמית סגל הוא בן אליטות המפד״ל שנשארו נאמנים למפרי ההיסטורית.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    יסמין לוי
    נוני 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    פשוט דברים נכונים .נפלא.יסמין את גדולה!!!סגל רד לנו מהעיניים.המפעיל שלך נעלם..
    סגור
  • 6.
    סגל הגזמת
    ד 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הגיע הזמן שנפסיק לקחת את הפרשנות של סגל ברצינות, האיש חושב שהוא יודע הכל, מנבא כל תרחיש ובכלל הפוליטיקאים בכיס שלו, השגעון גדלות הזו עלתה לו יותר מידי..קצת מזכיר את ראש הממשלה הקודם..זחוח, בטוח בעצמו ובעיקר חושב שאין חיים אחרי שילך.
    סגור
  • 5.
    סגל תולעת קטנה כמו אביו (ל"ת)
    בקבוקי 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    אין על יסמין לוי.. פשוט אלופה הבחורה הזו!!!! (ל"ת)
    אודי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 3.
    אז היא אמרה
    יעקב 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 6
    למה דעתה יותר חשובה מדעה של כל אחד אחר?
    סגור
  • 2.
    גדל הפשפש סגל.
    מוטי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    15 3
    שמתם לב שמאז החלפת השלטון סגל חסר סקופים מלשכת רוהמ.דובר עלוב של סגול השיער.
    סגור
  • 1.
    לפחות תדייקו
    גילת 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מבקרת הטלוויזיה של הארץ שיש לה גם בלוג.
    סגור