תקשורת ומדיה

חיים אתגר לועג לממשלה: "איך הקונילמלים האלה יצילו אותנו"

מנחה הטלוויזיה חיים אתגר לועג להתנהלות הממשלה סביב משבר הקורונה: "החיים שלנו הפכו ללונה פארק מטורלל כשאף אחד לא יודע מה החוקים", ומעלה שאלות על התנהלות הדרג האחראי באתגרים קשים יותר
מערכת ice |  11
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
איש התקשורת ומגיש הטלוויזיה, חיים אתגר, בטור עוקצני בסוף השבוע לאור התנהלות הממשלה סביב משבר הקורונה ובמיוחד סביב תחום הבריאות והחינוך: "בכל המערכה האחרונה לא הוצגה לנו תמונה ברורה".
בטור שכתב בעיתון מעריב, מפרט אתגר את הבלבול של התנהלות הממשלה: "מדי יום הוראה חדשה. בלי שנשים לב, החיים שלנו הפכו ללונה פארק מטורלל, משחק אחד גדול, עמוס בתהפוכות, כשאף אחד לא יודע מה החוקים". לדבריו, לאזרחים גם אין מושג מי הוא הגוף או האדם "שאחראי לכמויות הבלגן הללו".
 
כך, לדבריו, הבידוד - "הפחד שניאלץ להיות מרותקים לביתנו לתקופה ארוכה הרתיע בתקופות מסוימות לא פחות מהחשש מהמחלה ומהאפקט הקצר וארוך הטווח שלה". אז מה עם הבידוד? בשלב הראשון החולים הורחקו לשבועיים, בשלב השני הבידוד התקצר לעשרה ימים, לאחר מכן "השבי צומצם לשבוע", כותב אתגר, וכעת הוא רק חמישה ימים בלבד: "בדיעבד, מסתבר שסתם התענינו וסבלנו. לשווא טחנו בבית עם המשפחה והגענו עד גבול התמוטטות עצבים, עם חשבון בנק שהולך ומידלדל ועולם חברתי קורס", כועס איש התקשורת.
עוד: הבלאגן בסוגי הבדיקות: אנטיגן ו-PCR, ומה כל בדיקה עושה. התורים הארוכים לבדיקות בגשם ובקור, ובסוף מתברר שחלק מהבדיקות הביתיות שנרכשו במחיר מופקע - כלל לא אפקטיביות, "ולמעשה כל מטרת התבהלה הזו הייתה, כמו תמיד, להעשיר את הקו־ פה התופחת של אותם בעלי ההון לממדים עצומים, כדי שיוכלו להאריך את היאכטה שלהם בעוד כמה מטרים", כותב אתגר, ומוסיף גם כמובן את הבלאגן במערכת החינוך: "היש מורה ללוגיקה שמסוגל להבין מתי ואיך שולחים ילדים לבית הספר?", תמה.
 
אתגר תוקף את כלל ההתנהלות המבלבלת וכותב: "בכל המערכה האחרונה לא הוצגה לנו תמונה ברורה. אפילו לא כזו שניתן לומר עליה שהיא תקינה לכאורה", והמסקנות של אתגר חריפות: "מה יקרה ביום שבו המנהלים הנוכחיים של המדינה יידרשו לאתגרים אחרים, קשים שבעתיים, כדוגמת ניהול מלחמה בצפון? איך הקונילמלים הללו ינווטו את צה"ל? מי יהנדס את פיקוד העורף, שלפי קביעת מבקרי המדינה לדורותיהם אינו מוכן ליום פקודה, ומי אמור להציל את העם הבלתי ממוגן? על טילים מאיראן בכלל אין מה לדבר. התקווה היחידה שלנו היא שאויבינו יחטפו בעצמם את האומיקרון. כי אם לא, אוי ואבוי לנו".

סרטון של חיים אתגר על התנהלות רה"מ בנט בקורונה. צילום מסך מן הארכיון
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    צודק, ממשלת בובות
    יהודי אמיתי 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים צועקים ביבי צועקים בנט צועקים ממשלה וכו. מתי תבינו שאתם שמים מבטחם במקומות הלא נכונים. אנחנו אין לנו על מי להישען אלה על אבינו שבשמיים
    סגור
  • 9.
    צודק בכל מילה.
    אזרח מודאג 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    .
    סגור
  • 8.
    תזכירו לי מי זה חיים אתגר? הא זה שרץ ברחובות אחרי רמאים
    חממי 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איש תרבות, מה אומר, ראוי לבקר ממשלה, אולי הוא מתגעגע לנוכל שהיה כאן קודם
    סגור
  • ח
    משה 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמר דברים נכונים, רק שכח שהקונלמלים האלה מקבליםן הוראות מראש הממשלה של פלשטין מנסור עבס, אנחנו הולכים לאבד את המדינה עים אנחנו לא ניתעורר, רק הימין האמיתי יכל להציל את הממשלה אני קורא לימין ששותף לקואליציה להפיל את הממשלה , אים לא אתם אחראים למה שיקרה לנו
    סגור
  • 7.
    עלאק דודי-שמש ותריסים
    צדיק 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שרלטן פתטי. זו מגיפה-מתפתחת ומדע-מגיב. ולא כל"כתב"הוא בסטיונר כמוך בשוק-הכרמל.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    ממש אתגר
    קוקו 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שחצן גדול ,אתה לא שווה במה.גם בטלוויזיה אתה גועל נפש!!
    סגור
  • 5.
    יש שהתרגלו להרס מבית היוצר של נתניהו ושינוי מקשה עליהם (ל"ת)
    הבנת? 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 4.
    אתגר
    MASSONS 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מר אתגר, איני נמנה על חסידיך( ההפך הוא הנכון ) , אבל הפעם אני מסיר בפניך את הכובע, כל מילה שלך היתה בסלע ! כבוד !( אולי תתרכז בכתיבה ולא ב " מערכונים " בטלוויזיה ?)
    סגור
  • 3.
    החוכמה בחיים זה לדעת לבחור בין הגרוע לגרוע יותר. (ל"ת)
    אי 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    אין לך בושה ! עושים הרבה ואתה לועג?
    תגיד 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 5
    חשבתי שהוא אדם ישר אני נפרדת מהתפישה שכנראה שגויה . אני רואה ממשלה שלא פוחד לתמרן ולנוע עם המידע במצב שאין לחמוד ממנו אלא בתנועה. תעריך טמבל!
    סגור
  • 1.
    הרס וחורבן זה מה שתשאיר הממשלה של בנט
    עמיר 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    גמדונים מנהלים מדינה כמו לגו...
    סגור