ויראלי

חיים אתגר רדף אחרי בנט? צפו בסרטון שעורר סערה

בעקבות סרטון שהעלה יבגני זרובינסקי בו נראה חיים אתגר רודף אחרי ראש הממשלה נפתלי בנט, מגיש קשת 12 נאלץ להסביר לעוקביו במה מדובר, צפו בסרטון 
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
ברקע הביקורות על התנהלות הממשלה בניהול משבר התפרצות האומיקרון, פרסם יבגני זרובינסקי סרטון ערוך בעמוד הפייסבוק שלו בו נראה חיים אתגר רודף אחרי ראש הממשלה נפתלי בנט. אתגר, עורך ומגיש "יצאת צדיק", "חשיפה", ו-"המתחזים", בקשת 12, מוכר בסצינוות הרדיפה הקבועות שלו אחרי מתחזים ונוכלים במסגרת התחקירים שהוא עורך בתוכניותיו השונות, וזרובינסקי השתמש בקטע הערוך כדי להעביר מסר די ברור לגבי המשתתף הנרדף בסרטון, בנט, אלא שלא לכולם המסר הזה היה ברור לגמרי.
בעקות פרסום הסרטון, אתגר הוצף בשאלות ופניות אם אכן רדף אחרי ראש הממשלה בנט, מה שגרם לאתגר לפנות לזרובינסקי עצמו. זרובינסקי חשף את תוכן ההתכתבות ביניהם בה כתב לו אתגר, "מה עשית? אתה מבין שאנשים שואלים אותי אם זה אמיתי?", התגובות שקיבל אתגר אילצו את זרובינסקי להסביר את הבדיחה ולפרסם את תגובתו של אתגר לסרטון.
 

זרובינסקי פרסם את השיחה ביניהם, "מקודם העליתי סרטון שחיים אתגר רודף כביכול אחרי בנט אבל שום דבר לא הכין אותי לזה". אתגר עצמו שיתף את השיחה ביניהם והבהיר לעוקביו, "זה לא אמיתי".
מרדפי הנוכלים של אתגר עלו לא פעם לכותרות, כשלעיתים הוא אף סופג בעקבותיהם אלימות מצד הנוכלים שהוא רודף אחריהם. הבדיחה במקרה הזה היתה להעמיד את בנט בתפקיד הנוכל של הסצינה המוכרת, וכנראה שזרובינסקי עשה עבודת עריכה טובה שהצליחה לתעתע בלא מעט אנשים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתגר בכוח ועל כלום מחפש פרסום
    אבי 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתגר הזה אין לו עבודה וניטפל סתם לאנשים והוא גורם לנשים להתגרש מהבעלים שלהן הורס משפחות וילדים אתגר אתה הורס משפחות ומקבל מלא כסף משכורות לך לחפש לך עבודה אחרת די להרוס משפחות ולרדוף אחרי סתם אנשים אתה אדם רע ואכזר והתוכנית שלך לא מענינת אף אחד
    סגור