תקשורת ומדיה

עיתונאי חדשות 13 תוקף: מה יקרה למי שיפרק את הממשלה?

07:4נדב איל טען בטוויטר: "מי שייתפס כאחראי לפירוק הממשלה הזו, הסיבה לא משנה, לא ייבחר גם לתפקיד חבר ועד בית משותף בגבעתיים- לפחות בעולם של מצביעי מרכז-שמאל. כל פעם שהם יביטו ברה"מ החדש נתניהו הם ייזכרו מחדש במי שפירקו"
מערכת ice |  2
נדב איל (צילום פייסבוק/נדב איל)
עיתונאי חדשות 13 הוותיק נדב איל יצא בחריפות נגד הממשלה והמהלכים האחרונים המתנהלים בה שמאיימים על קיומה, כולל התפטרותו של השר אלי אבידר, אי ההסכמה להצביע מצד בני גנץ, התנאים שמציבה רע"מ בכל פעם מחדש.
איל כתב: "מי שייתפס כאחראי לפירוק הממשלה הזו, הסיבה לא משנה, לא ייבחר גם לתפקיד חבר ועד בית משותף בגבעתיים- לפחות בעולם של מצביעי מרכז-שמאל. כל פעם שהם יביטו ברה"מ החדש נתניהו הם ייזכרו מחדש במי שפירקו. כל אחד מהם. אבחנה פשוטה. (להיבחר לוועד בית? הם יתקשו לשבת בבית קפה בין חדרה לגדרה)".
 
עוד הוסיף: "רואה פה כמה שסבורים שזה איום. זה משעשע. זו אבחנה, ואפשר יהיה לבדוק אותה בתוצאות הבחירות הבאות- אצל אלה שיפרקו. אני תוהה- אלה שחשים שזה איום, מה בדיוק עולם הערכים שלהם? אולי הם רגילים למפלגה ומחנה שבו אדם אחד יכול להחליט, בהינף של אצבע, מי ייבחר ומי לא- ובגלל זה כולם מתחנפים אליו?".
לסיום כתב: "איום יכול להשמיע מי שיש בידיו כוח. במחנה הרלבנטי הכוח בידי המצביעים, לא בידיי, וזו אבחנה. ניתנת לבדיקה בעתיד. כמובן שבמחנה השני, יש אדם אחד שקובע הכל ויכול לאיים, ולכן כולם הם עדת חנפים שלו. אז זה מעט מבלבל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ודש מהילרי! (ל"ת)
    כתבלב 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נדב צודק לחלוטין. מי שיפיל יקבל את נקמת הבוחר ומהר.
    בני קליין 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אף אחד במרכז-שמאל לא מוכן לשובו של נתניהו.
    סגור