תקשורת ומדיה

דרוקר גרם לסערה בשידור חי וחטף: "מופע בריונות מזעזע"

העיתונאי הוותיק של רשת 13 ראיין את מיכאל ביטון יו"ר ועדת הכלכלה והטיח בו טענות לגבי החלק שלו בפנסיות התקציביות המנופחות, לאחר שלא התאפשר לאחרון לענות אמר לדרוקר: "הבנתי, אז תודה לכם ושיהיה לכם יום טוב"
מערכת ice |  7
רביב דרוקר (צילום יחצ)
הראיון אמש (שלישי) של חבר הכנסת מיכאל ביטון, יו"ר ועדת הכלכלה לרביב דרוקר ברשת 13 פוצץ, לאחר שהמראיין לא אפשר לו להשלים תשובה בנוגע לדברים שנטענו נגדו על כך שהוא נותן ידו לכאורה לפנסיות הצבאיות המנופחות, עד כדי כך שנטש את השיחה.
דרוקר פתח את דבריו ואמר: "ח"כ ביטון אני חייב לומר ששמעתי אותך הבוקר מתראיין בגל"צ מטיח במראיין ישי שנרב 'אתה שקרן' ואני רוצה להגיד לך שהטיעונים שלך הם זריית חול בעיני הציבור, לא נכונים עובדתית ואתה מטעה את הציבור". ביטון אמר: "אבל אתה תיתן לי להגיב על כל דבר שתגיב, אתה שואל ומטיח ותיתן לי להגיב", דרוקר אמר בצורה נחרצת: "סליחה, אתה תוכל להגיב אם לא תקטע אותי, אני מתקן אותך ואתה תקשיב בסבלנות ואני אתקן אותך כי אתה מתיימר להיות חברתי ואתה אומר שקרים לציבור".
 
דרוקר המשיך: "אתה מגן על אנשים שיש להם את הפנסיה הכי גבוהה בשוק האזרחי יותר מהמשטרה ושב"ס, שמשתחררים בגיל 42 וזה יעלה יותר במשך השנים ויגיע לסכומים מפלצתיים מכספי המדינה, זה לא נכון שהכסף לא עולה, זה לא חוקי ותמיד היה לא חוקי ואתם מנסים להלבין את זה ואתה נאבק על זה ומספר סיפורים כאילו זה 20 מיליון שקל ולא מספר שזה לכל שנתון, הנתח הוא מעל מיליארד שקל, אז אל תגיד לנו את השקרים האלה כי זה לא נכון". ביטון השיב: "לצערי לא אשתמש בשפה הפוגענית שלך", דרוקר הגיב: "אתה אמרת היום שהמרואיין שקרן שלוש פעמים, זו לא שפה פוגענית?", הח"כ הגיב: "לא, אתה קטעת והפרעת לי", ביטון שכעס על כך ענה: "הבנתי, אז תודה לכם ושיהיה לכם יום טוב".
אברהם גרינצייג טען: "צפיתי כעת במופע הבריונות המזעזע של דרוקר לח"כ מיכאל ביטון, שהוא באמת אחד הח"כים האנושיים והיעילים במשכן. בושה וחרפה. את דעתי על הפנסיות התקציביות אתה יודע. להבנתי ביטון צודק בטענתו שכרגע הנןשא אינו תוספת כסף אלא הסדרה של העניין. כך או כך, יש צורה גם לראיין ולהציג שאלות נוקבות". 
 
ינון מגל כתב בחריפות: "דרוקר בטנטרום, נדב אייל מאיים, אטילה בהתפרקות פנימית, אברמוביץ בהזיות חברים תרגעו, אופוזיציה זה די כיף", אלי ציפורי הוסיף: "דרוקר הטיח בח״כ מיכאל ביטון בגסות רוח מגעילה שהוא שקרן אבל בעצמו שיקר: ״גיל הפרישה בצה״ל 42״: גיל פרישה לקצינים 45.4, לנגדים 49.8. ״הפנסיה: 17 אלף שקל ומעלה״: לא מדוייק, לנגדים 15,294 ולקצינים 19,404. ״זו הפנסיה הגבוהה בגופי הביטחון״: לא נכון, בגופים החשאיים זה 21,835".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ביטון הערכי לא ירד לרמה של דרוקר (ל"ת)
    מיכאל 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    דרוקר
    דריה וחברים 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא צופים מעתה ואילך בירוקרט ולא מפאת ימין או שמאל אלא מהסתייגות מראיון שהינו על סף אלימות מילולית
    סגור
  • 4.
    ברגע שהצבא יאבד את היתרון האיכותי אפשר לסגור את הבסטה
    מורנו 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קשה להחזיק בקבע אנשים שבאזרחות יקבלו פי 4. גם היום% 50 לא מתגייסים. המוכשרים יברחו ואז נראה צהל יראה
    סגור
  • הכסף משחית את הצבא, עובדה שהצבא שלנו מושחת (ל"ת)
    חנניה 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    דרוקר שחצן חסר נימוס ומתנשא ופטרנליסט ברמות של שתן שמשפ (ל"ת)
    חיים 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 2.
    עלה השתן לראש הדרעקר - הנבלה שחיי מחצאי אמיתות . (ל"ת)
    יעקב אשדוד 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 1.
    דרוקר תותח על. לא עושה הנחות לאף אחד.
    אבי חזות 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    16 4
    לא פלא שהמושחתים, שקרנים ומפיצי הספינים רועדים ממנו. אין להם סיכוי מול הקליבר הזה.
    סגור