תקשורת ומדיה

רזי ברקאי שובר שתיקה ומתפוצץ על ברדוגו וגדעון לוי

לאחר שהשתלחו בו יעקב ברדוגו וגדעון לוי, רזי ברקאי כתב טור מפורט בו הוא משתלח בשני הפובליציסטים. על ברדוגו: "לא עיתונאי. עסקן." על לוי: "עשה פליק-פלאק מרהיב בדעותיו" 
מערכת ice |  2
רזי ברקאי (צילום טוויטר/ רזי ברקאי)
לאחר שכתב נגדו 2 טורים, רזי ברקאי משיב אש לגדעון לוי, ולא שוכח גם את פרשת ברדוגו: "לוי הביא דוגמאות שקריות, והוא נכנס בחדווה לנישה הזו רק משום שהיא משרתת את האג'נדה שלו נגד השמאל הציוני. שמעון אלקבץ היה מפקד ועורך ראשי של גל"צ במשך ארבע שנים. אמיר איבגי היה ראש מחלקת האקטואליה, ובמקביל הגיש משדר יומי. גם מוכשרים ממנו לא יכולים למלא כראוי את שני התפקידים האלה בו־בזמן"
בטור, שנכתב בעיתון 'הארץ', ברקאי מצדיק את הדחת השדרן יעקב ברדוגו מתוכנית האקטואליה של גלי צה"ל. "ברדוגו הודח בצדק" כותב ברקאי, "הוא לא היה מעולם עיתונאי. הוא עסקן שנשתל, אנחנו יודעים על ידי מי."
כזכור, הפובליציסט גדעון לוי יצא נגד רזי ברקאי לאחר שפרש מתוכניתו "מה בוער" בגלי צה"ל לאחר 27 שנים ששידר שם. ברקאי התבטא שאחת הסיבות לפרישתו היא ש"ברחה לי המדינה, ואין לי חשק לרדוף אחריה". לוי כתב בטורו: "הוא טעה באבחונו המתנשא שהמדינה ברחה לו. האמירה היא שקרית ומקוממת. המדינה שהאנשים הללו מתרפקים על זכרה, לא היתה המדינה שהם מתארים; איש גם לא גנב להם אותה. היא מעולם לא היתה שייכת רק להם, לכן היא לא ברחה לאף אחד. היא היתה ועודה שייכת לכל אזרחיה, גם לאלו שפעם, בימים הטובים ההם, היו מסוגרים בגטאות שלהם ועכשיו, מעשה שטן, הם נוכחים בכל מקום, וגם לחברים של רזי. לאלה האחרונים אין שום זכויות יתר."
 
גדעון לוי נכנס גם בבן כספית והשווה אותו לברדוגו: "הוא המהדורה המעונבת, הארסית והמתוחכמת של ברדוגו העילג יותר, עם המסר ההפוך. כספית הוא המהוגן, ברדוגו הוא התועמלן." ובן כספית ענה לו בתוכנית שלו ברדיו 103: "אם אני צריך לבחור לעצמי אויב אז גדעון לוי זה האיש. רק תמשיך חיפושיונת זבל קטנה. סגנון זה עניין של טעם הוא טען שאותי אף אחד לא ידיח ואני מודח די סדרתי והוא משווה בן אדם ש-36 שנה עוסק בעיתונות נטו לא הוצנח לשום תפקיד אלא התחיל במדור הספורט של מעריב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נושא לתחקיר על עמוס שוקן ונער בן 15 שהשם שלו זמיר דחבש
    הורני 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרימו את הכפפה כל אלה של מי טו. בן כספית גדעון לוי רזי ברקאי ניר גונטאז ותשאלו אם חגגו על הילד יוסי קליין וגם ערן ולקובסקי. כולם בחיים ואפשר לשאול אותם. דחבש היום מראשי הלהט״ב שוקן חוטף מאחורה ולקובסקי וקליין לא נשואים ותשאלו למה. מה בעיה לרים טלפון לדחבש ושוקן לא צריך לפחד
    סגור
  • 1.
    לא אמרו שברקאי מת ??? (ל"ת)
    אסף 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור