תקשורת ומדיה

חדשות 12 תחת מתקפה: "רואים רק את עצמם"

בחדשות 12 דווח שאיתי אנגל הוא הכתב הישראלי היחיד שהשתתף במסיבת העיתונאים המחתרתית של הנשיא זלסנקי, כאשר לידו דיווח משם כתב 'ידיעות אחרונות'
מערכת ice |  2
איתי אנגל באוקראינה (צילום קשת 12)
"העיתונאי היחיד מישראל שפגש את זלנסקי" התהדרה אתמול (חמישי) בערב הכותרת בחדשות 12. גם דף הטוויטר של התוכנית 'עובדה' דיווח שאיתי אנגל, שליח עובדה לקייב, הוא העיתונאי הישראלי היחיד במסיבת העיתונאים של זלנסקי. האמנם?
באותה מסיבת עיתונאים מחתרתית של הנשיא זלנסקי, השתתף שליח ידיעות אחרונות ו-ynet, אדי דוקס, שדיווח משם על דבריו של נשיא אוקראינה. כתב ynet אטילה שומפלבי זעם על חדשות 12 וכתב בטוויטר שלו: "כשהמתחרים חיים במציאות משל עצמם. ובכן, לא. אדוארד דוקס, איש ידיעות אחרונות ו-ynet ישב במרחק 2 מטרים מזלנסקי. באותו האירוע."
 
הנשיא זלנסקי שמסומן כמטרה ע"י רוסיה עובר ממסתור למסתור ואת מסיבת העיתונאים אמש קיים תחת אבטחה כבדה. בפתח המסע"ת הוא אמר: "תודה לעיתונאים שהגיעו לפה. אתם אנשים אמיצים." עוד אמר: "צבא רוסיה גדול פי 10 מצבא אוקראינה. הם הביאו משרפות ניידות כדי לא לדווח על הרוגים. החיילים הרוסים שהגיעו להילחם פה צעירים מאוד. אני לא רוצה שישרפו אותם במשרפות. אני קורא לאימהות ברוסיה: בואו, קחו אותם הביתה."
"אם היו אומרים לי להניח את הנשק ולעבור לצד השני לא הייתי מסכים. אנחנו מגינים על המולדת שלנו" המשיך זלנסקי, "אם אוקראינה תיפול, הבאות בתור יהיו לטביה, ליטא, אסטוניה ומולדובה. עד שיגיעו לחומת ברלין. פניתי לנשיא ביידן, לקנצלר שולץ ולנשיא מקרון - למה אתם לא סוגרים את השמיים? כמה אנשים חייבים להיהרג כדי שזה יקרה?"
 
לאחר מכן פנה לנשיא רוסיה פוטין: "אתה רוצה שלום? שב תדבר איתי. אבל לא ממרחק 30 מטר כמו עם מקרון. הרי אני השכן שלך אני גבר נורמלי. אני מוכן לדבר על כל הסוגיות. על השפה, על המעמד של דונבאס, אני מכיר את האנשים והייתי מאד פופולרי שם לפני שהייתי נשיא. פעמים רבות אמרתי שאנחנו בעד שלום. צריך לדבר איתנו."
בהמשך אמר "אני סבור שאוקראינה השיגה לעצמה את הזכות להיות חברה באיחוד האירופי כמו גרמניה." וסיים כי "החיים שלי נהדרים. אני חושב שאני נחוץ. להרגיש שהחיים שלך נחוצים זה טוב. הממשלה שלנו מתפקדת ללא עריקים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דוקס צריך להחליט אם הוא אוקראיני או פרו פוטין (ל"ת)
    דוקס שמוקס 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תכנית עלובה
    עובדה בדיחה עצובה 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחו מאיתי אנג'ל את הדרכון הגרמני ותראו אפס, דיווחים. איתי אנג'ל כמו עיבדה איבד את היושר שלו
    סגור