תקשורת ומדיה

עמית סגל מותקף: "ליקוק, בנט של התקשורת"

אלי ציפורי תוקף את פרשן חדשות 12 בעקבות טורו בידיעות אחרונות: "סגל "מתעלה" על עצמו בליקוק ליקיריו בנט ולפיד: "עמדת המתווך האובייקטיבי"
מערכת ice |  2
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פרשן חדשות 12 שוב סופג ביקורות ארסיות מצד העיתונאי הוותיק אלי ציפורי. הטור של עמית סגל לידיעות אחרונות בו תיאר את המהלכים של ישראל ביחס לאוקראינה שנמצאת במלחמה שנכפתה עליה מצד רוסיה וסופגת אבידות רבות, התקבל בצורה מאוד עוקצנית על ידי הקולגה.
סגל כתב בין היתר: "בסוף, לרווחת כולם, התברר שמליאת הכנסת בשיפוצים. אבל עד שזה התגלה, התלבטו במשרד החוץ מה לעשות עם בקשתו של נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, לנאום על גבי מסך גדול גם בכנסת ישראל. "תחשבו על זה יום", הציע יאיר לפיד, "ואז תסכימו". בהתחלה הרימו שם גבה, ואז הבינו: כשהיממה חלפה, הכנסת כבר יצאה לפגרה. אין היכן לנאום. זלנסקי יוכל לנאום בזום, ומי מהח"כים שירצה - יתחבר. עמדת המתווך האובייקטיבי, פחות או יותר, נשמרה.
 
האסטרטגיה של שמירה על שקט באמצעות ייצור הרבה רעש מוכיחה בינתיים את עצמה: מהרשתות הבינלאומיות כמעט נעלמה הביקורת על ישראל שאיננה עושה די למען העם האוקראיני. אם האמריקנים והאירופים לא נלהבים מהיחס הישראלי הרך כלפי פוטין, הדבר לא ניכר בהודעותיהם שמברכות על התיווך תוצרת ירושלים. ואם נשיא רוסיה זועם על הצטרפות ישראל לבלוק המערבי באו"ם, הדבר לא ניבט מהודעות הקרמלין על השיחות עם בנט. יש לו בעיות דחופות יותר על הראש. לפחות בהיבט אחד, הפכנו סוף סוף לשווייץ של המזרח התיכון: מדברים עם כולם ושומרים על נייטרליות מופגנת במידת האפשר".
 
ציפורי כתב בטוויטר שלו: " חרטוטי עמית סגל ב"נוניתון": סגל "מתעלה" על עצמו בליקוק ליקיריו בנט ולפיד: "עמדת המתווך האובייקטיבי"; "האסטרטגיה של שמירה על שקט באמצעות ייצור רעש מוכיחה בינתיים את עצמה". עוד כתב וזכה לעשרות תגובות ושיתופים: "הביקורת על ישראל נעלמה מהרשתות הבינ״ל"; "בהיבט אחד הפכנו לשווייץ של המזה״ת". סגל הוא בנט של התקשורת"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סגל מאכזב אני נגעל ואסביר למה
    אמיר 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל יודע בנט שיקר בעשרות מקרים.ושאין לו גיבוי מהעם.ותמורת פינוקים הוא מפנק אותו ככה זה נראה לי כצופה מהצד
    סגור
  • 1.
    לחבל
    בנט 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלייה
    סגור