תקשורת ומדיה

רוני גמזו לא שולל ריצה לראשות עיריית ת"א מול חולדאי

בדרך לפוליטיקה? מנכ"ל בית החולים איכילוב ופרויקטור הקורונה לשעבר התארח בפודקאסט של נדב פרי, סיפר כי הוא עובר לתל אביב בקרוב ולא שלל ריצה לראשות העירייה בעתיד: "העיסוק הציבורי והנהגה ציבורית אף פעם לא הסתרתי שהוא מעניין אותי, במיוחד בתפקידים מורכבים. זה חלק מזה"
מערכת ice | 
פרופ' רוני גמזו (צילום מסך קשת 12)
האם פרופסור רוני גמזו רואה את עצמו בעתיד כראש עיריית ת"א? על פי דבריו של מנכ"ל בית החולים איכילוב, שהתארח בפודאסט של נדב פרי שהתפרסם היום (ראשון) בספוטיפיי, לא מן הנמנע שכן. גמזו, שעובר בימים אלה מביתו בגבעתיים לת"א, התבטא כי הוא לא שולל ריצה לראשות העירייה, גם מול ראש העיר המכהן, רון חולדאי.
"העיסוק הציבורי והנהגה ציבורית אף פעם לא הסתרתי שהוא מעניין אותי, מושך אותי, במיוחד בתפקידים מורכבים. זה חלק מזה", אמר גמזו בפודקאסט, "אני מחפש תפקידים ביצועיים, בין אם זה במסגרת הציבורית ואולי גם מחוץ למעגל הזה".  
 
כשנשאל האם ירוץ גם מול רון חולדאי ענה גמזו: "כשאתה מדבר על התמודדות לתפקיד שהוא מאוייש על ידי בן אדם שעושה אותו בצורה טובה זה לא הזמן. אני לא אומר שלא ארוץ מול חולדאי, אני רק אומר שזה לא נושא שאני דן בו כרגע. מזכירים אותי כמועמד כזה, ואני מקבל את זה בהערכה רבה עם הרבה מאוד אחריות". 
גמזו משמש כמנהל בית החולים איכילוב מאז 2015. בשנים 2010-2014 כיהן כמנכ"ל משרד הבריאות, כאשר ביולי 2020 מונה לראש תכנית "מגן ישראל", הממונה על המאבק בנגיף הקורונה בישראל. ימים יגידו האם יצליח לאיים על מעמדו של חולדאי, שמשמש כראש עיריית תל אביב ב-23 השנים האחרונות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה